منتدى سوهندا لعشق الروح

حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Ezlb9t10
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Ezlb9t10
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سوهندا لعشق الروح
    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونيحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:30 am من طرف    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونيحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:26 am من طرف    اسم الموضوع: لو نسيت الباسورد بتاع المنتدى خش وقولىحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالسبت 07 سبتمبر 2013, 3:56 am من طرف    اسم الموضوع: أحبك حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالخميس 15 أغسطس 2013, 5:42 pm من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:57 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:56 am من طرف    اسم الموضوع: مين هيكنس المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:45 am من طرف    اسم الموضوع: من 1 الى 3 ورحلة الى القمر مع احد الاعضاءحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:41 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بسحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالجمعة 02 أغسطس 2013, 12:00 am من طرف    اسم الموضوع: .....ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبك....؟؟؟؟؟؟ حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالخميس 01 أغسطس 2013, 1:49 am من طرف    اسم الموضوع: مانشستر يونايتد ينتفض أمام بولتون بثلاثية وينتظر الهدية حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالثلاثاء 18 يونيو 2013, 5:31 pm من طرف    اسم الموضوع: سليمان يترشح رسميا للرئاسة المصرية والاخوان يقدمون مرشحا احتياطياحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالأربعاء 30 يناير 2013, 9:03 pm من طرف    اسم الموضوع: كل عيد وانتو بخير يا ربحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالخميس 01 نوفمبر 2012, 11:27 pm من طرف    اسم الموضوع: عيد اضحى سعيد لكل اعضاء المنتدىحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالأحد 28 أكتوبر 2012, 9:46 am من طرف    اسم الموضوع: Poor Egyptian Man حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 9:52 pm من طرف    اسم الموضوع: كيفية إسترجاع إيميل أرسلته بالخطأ [ بدون برنامج ] حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالخميس 06 سبتمبر 2012, 1:19 pm من طرف    اسم الموضوع: ارجو التثبيتحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالخميس 23 أغسطس 2012, 10:31 pm من طرف    اسم الموضوع: ممكن اشهار عندكم حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالأربعاء 15 أغسطس 2012, 7:44 pm من طرف    اسم الموضوع: مـطـلــوب مـشـــرفــيــن لـلـمـنـتـدى .. رشح نفسك للاشراف .. حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالإثنين 13 أغسطس 2012, 4:02 am من طرف    اسم الموضوع: مطلوب مشرفين حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالأربعاء 01 أغسطس 2012, 8:50 am من طرف    اسم الموضوع: حل مشكلة المشرفين لا يستطيعون تثبيت المواضيع حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:50 am من طرف    اسم الموضوع: ارجو الردحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:35 am من طرف    اسم الموضوع: [قوانين القسم]حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 5:15 am من طرف    اسم الموضوع: لو صمدت ل20 ثانيه تبقى عبقريحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:50 am من طرف    اسم الموضوع: المواضيع المثبتةحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:16 am من طرف    اسم الموضوع: صفحة الفيسبوك لدى منتدى سوهنداحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 1:51 pm من طرف    اسم الموضوع: فوائد ذكر اللهحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:33 pm من طرف    اسم الموضوع: طلب لعبةحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:18 pm من طرف    اسم الموضوع: لعبة عندك الجرأة على؟؟؟؟؟؟؟؟حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:10 pm من طرف    اسم الموضوع: قااااااانون فايــــــــــــــــــــز الشهــــــــــــرحد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 11:58 am من طرف

شاطر | 

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

اميرة

{..اميرة..}
عضو فضى
عضو فضى

انثى

مُساهمةموضوع: حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه   حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالجمعة 29 مايو 2009, 1:46 pm

:بسم الله +:

في يوم من الايام وانا في المدرسه في سابع نومه طبعا في حصه الانجليزي عادحدث ولا حرجعلى الطاوله تكيتها نومه مادريت الى والي يقطع نومتي وتنغزني الي بنجنبي ذيك انضره الي بغيت تسدحني على الكرسي خير يام الشباب وش فيك قوووومي وش تبين فيني صديقتك تناديك والتفت الا اشوف ذيك الي تلوح بيدهامن بعيد بس بس شفناك وتكلمني بهمس وتاشر على الورقه معها وانا احاول اقراء شفايفها قالت ايش مافهمت عيدي وتعيد وتاشر على الورقه مااااسمع مااااسمع ارفعي صوتك مادريت الى الورقه مصفوقه على وجهي خذيها واقريهايما الصمخ وافتحها ماتستهلي احد من يكتبلك عشان يونسك ضاق صدري نامت عاد انا في نفسي عاد نستني بها الكلمتين مادريت الى الورقه الثايه تطيح جنبي وافتحها ومكتوب امس اخوي راجع البيت وحالته الله لا يوريكم قلت خليني استغل الفرصه واسئلهقلتلها وش اسمك قال هاهاهااةاسمك عندي اسامي كثيرة مثل ابوي ينادينييارخمه وامييا وجه العنزواخوي مضيع حتى كوماريناديني يادلخ اها طيب وش تشتغل اشتغل ثلاث وظايف وشهي قال وحده بفصل منها وحده بتركها وحدها ماابيها طيب وش يبغى يبغى دوامي في المدرسه ليه مدرس لاطالب ايه وش تسوي تجتهد في دراستك من اجي احط راسي وانام على الطاوله لان هذا وقت نوومي اجل ليش تدرس ادرس عشان انام طيب اذاطلعت مع ربعك وش تسوي نطالع الاخبار هاالبنيات المزاين ونضبطهم طيب خلينا انغير الموضوع طيب اخر سؤال انت متزوج لا مرتبط يعني خاطب لا اجل كيف مرتبط يعني غيري الموضوع يابنت الحلال طيب وش ناوي تتوضف ماني متوضف اجل وش تسوي وانا متحمسه مين بتقبل فيك وانت منت موضف ولا يكون تبي حرمتك تصرف عليك واله اذا وافقت ليش لا اقول بس يؤسفني اقولك يااخي العزيز ماابشرك بخير تظل اعزوبي طول العمر انحمق وقال اقلبي وجهك ولا اشوف خشتك طيب كلمه اخيره للقراء ترى بمررهاالورقه على بنات فصلي هههههههههه احم احم ترى كان ذاالكلام كله كذب طبعا وانا موضف مزيوووون و يحسدون الناس زوجتي في المستقبل وحنون وارغب في الزواج من وحده سعوديه مزيونه جميله رشيقه ولا ماانع ان كانت مطلقه اهم شي ماعندها اطفال هيه هيه مضيع ياالمزيون الايكثر الهرج يلا بس رديه واللي تاخذك الله يعينها عليك وشرايكم باالقصه ارجو لكم الرد والله يوفقكم لاتبخلون علي برد

حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه 2554921968_a97fd6bf12

محدش يسال على نوع الكلام انا كنت بلف فى النت وقعت بالموضوع ده وقعدت اضحك مش على الموضوع لالالالالالالالالالا ثم لالالالالالالالا على انى مش عارفه اترجمه ولا افهمه قولت اجيبه يمكن حد يفهمنى هو بيتكلم على ايه ولكم الشكر فى تبعكم معايا

{.... توقيع اميرة ....}

الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس

{..الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس..}
عضو مميز
عضو مميز

تاريخ الميلاد : 16/08/1989
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه   حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالجمعة 29 مايو 2009, 2:31 pm

هقلك انا يا اميره الى فهمته بس ماليش فيه تفهمى انتى او لا

................

الخلاصه ان هى كانت نايمه فى المدرسه وفجاه لاقت الى بيقطع عليها النوم ويصحيها فبتسالها

ليه بتصحينى قالتلها صاحبتك بتنادى عليكى فبصت تشوف صاحبتها لاقتها ماسكه ورقه وبتهمس

بشفايفها على اساس انها تفهم بس مش بتفهم وتقلها على صوتك اكتر فجت التانيه لطعت الورقه

على وشها وقالتها متستاهليش ان حد يكتبلك وفى ثوانى الورقه التانيه لزقت فى وشها كمان فبتبص فيها

لاقت ان اخوها راجع البيت وحالته بعيد عنكم وحشه.المهم قالت استغل الفرصه واسئلها على اسمها

قالتلها اسمك ايه قالتلها كتير بابا بيناديلى رخمه واخوها بيناديها يا دلخ قالتها طب بتشتغلى ايه قالتلها

3 وظايف واحده بفصل منها وواحده مش عوزاها وواحده بتركها .فسالتها التانيه طب ليه بتدرسى

وتوجعى دماغك فى الدراسه قالتلها عشانا انام وده وقت نومى.قالتلها طب بتعملى ايه لما بتخلصى

قالتها بطلع اشوف البنات الحلوين دول واظبطهم(على فكره هى بتكلم ولد مش بنت ولسا فاهم دلوقتى)

قالتله طب اخر سؤال انت مرتبط ولا متجوز قالها لا غير الموضوع .قالتله طب مش ناوى تتوظف وتشتغل

ولا عاوز مراتك تصرف عليك قالها الواد يؤسفنى انى اقلك انى هفضل اعزب علطول ههههههههه (بيثبتها

يعنى) قالها طب نخلى الفصل كله يقرى الورقه.......

وفى الاخر طلع موظف هو والناس بيحسدوه على زوجه مستقبله وكل الكلام ده كان كذب ونفسه يتجوز

واحده سعوديه جميله او مطلقه عادى بس اهم شىء بدون اطفال(عشان وجع الدماغ وكل شويه بابا وماما)

والمهم يعنى الى تاخدك ربنا يعينها عليك وايا رايكم فى القصه..........ده نص القصه

وقى الاخر يعود ناقل الموضوع الى منتدانا وهو (اميره) وتقول محدش يسالها على نوع الكلام لانها

كانت بتتمشى وتلف شويه لاقت الموضوع فقعدت تضحك عشان مش فاهمه حاجه مش لسبب تانى

قالت تجيبه وحد يفهمها وانا فهمتها الى فهمته فماليش دعوه بحاجه برده

..............

وده حال كل المصريين الى بيتعلموا خارج مصر وفى السفاره وربنا يهديهم

ويرجعوا بلدهم عشان يتعلموا صح هههههههههههه بلا هندسه بلا طب بلا بتاع

............

{.... توقيع الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس ....}

جوبا

{..جوبا..}
عضو مجتهد
عضو مجتهد

تاريخ الميلاد : 11/05/1990
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه   حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالجمعة 29 مايو 2009, 2:56 pm

طيب وليه الغلط ده يا اخ اسلام
بلا طب ماشي لكن الهندسه
ليه
هو اينعم انا لا افقه شي في المتحنت بس ربنا يستر
وبعدين يعني هو في حد بتعلم صح اليومين دول
وان اصلامش عرفت اقر الكلام الهروغليفي ده
مفي احسن من المصراوي
كل مصراوي وقول مصراوي علطول
هههههههههههههههه
انا مش فهمت غير اول سطر
وهاضحك زي اميره علشان الشعب ده مش بتكلم عربي
ده هندي ياعم

{.... توقيع جوبا ....}

{..manronaldo27..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه   حد يقراء ويفهمنى الموضوع بيتكلم على ايه Emptyالثلاثاء 09 يونيو 2009, 7:41 pm

ههههههههه حرام عليكم انا موش فاهم حاجة

{.... توقيع manronaldo27 ....}

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1