منتدى سوهندا لعشق الروح

اللى بيشرب بس يدخل؟
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
اللى بيشرب بس يدخل؟ Ezlb9t10
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
اللى بيشرب بس يدخل؟ Ezlb9t10
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سوهندا لعشق الروح
    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونياللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:30 am من طرف    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونياللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:26 am من طرف    اسم الموضوع: لو نسيت الباسورد بتاع المنتدى خش وقولىاللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالسبت 07 سبتمبر 2013, 3:56 am من طرف    اسم الموضوع: أحبك اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالخميس 15 أغسطس 2013, 5:42 pm من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:57 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:56 am من طرف    اسم الموضوع: مين هيكنس المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:45 am من طرف    اسم الموضوع: من 1 الى 3 ورحلة الى القمر مع احد الاعضاءاللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:41 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بساللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالجمعة 02 أغسطس 2013, 12:00 am من طرف    اسم الموضوع: .....ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبك....؟؟؟؟؟؟ اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالخميس 01 أغسطس 2013, 1:49 am من طرف    اسم الموضوع: مانشستر يونايتد ينتفض أمام بولتون بثلاثية وينتظر الهدية اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالثلاثاء 18 يونيو 2013, 5:31 pm من طرف    اسم الموضوع: سليمان يترشح رسميا للرئاسة المصرية والاخوان يقدمون مرشحا احتياطيااللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالأربعاء 30 يناير 2013, 9:03 pm من طرف    اسم الموضوع: كل عيد وانتو بخير يا رباللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالخميس 01 نوفمبر 2012, 11:27 pm من طرف    اسم الموضوع: عيد اضحى سعيد لكل اعضاء المنتدىاللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالأحد 28 أكتوبر 2012, 9:46 am من طرف    اسم الموضوع: Poor Egyptian Man اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 9:52 pm من طرف    اسم الموضوع: كيفية إسترجاع إيميل أرسلته بالخطأ [ بدون برنامج ] اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالخميس 06 سبتمبر 2012, 1:19 pm من طرف    اسم الموضوع: ارجو التثبيتاللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالخميس 23 أغسطس 2012, 10:31 pm من طرف    اسم الموضوع: ممكن اشهار عندكم اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالأربعاء 15 أغسطس 2012, 7:44 pm من طرف    اسم الموضوع: مـطـلــوب مـشـــرفــيــن لـلـمـنـتـدى .. رشح نفسك للاشراف .. اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالإثنين 13 أغسطس 2012, 4:02 am من طرف    اسم الموضوع: مطلوب مشرفين اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالأربعاء 01 أغسطس 2012, 8:50 am من طرف    اسم الموضوع: حل مشكلة المشرفين لا يستطيعون تثبيت المواضيع اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:50 am من طرف    اسم الموضوع: ارجو الرداللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:35 am من طرف    اسم الموضوع: [قوانين القسم]اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 5:15 am من طرف    اسم الموضوع: لو صمدت ل20 ثانيه تبقى عبقرياللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:50 am من طرف    اسم الموضوع: المواضيع المثبتةاللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:16 am من طرف    اسم الموضوع: صفحة الفيسبوك لدى منتدى سوهندااللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 1:51 pm من طرف    اسم الموضوع: فوائد ذكر اللهاللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:33 pm من طرف    اسم الموضوع: طلب لعبةاللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:18 pm من طرف    اسم الموضوع: لعبة عندك الجرأة على؟؟؟؟؟؟؟؟اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:10 pm من طرف    اسم الموضوع: قااااااانون فايــــــــــــــــــــز الشهــــــــــــراللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 11:58 am من طرف

شاطر | 

اللى بيشرب بس يدخل؟

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس

{..الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس..}
عضو مميز
عضو مميز

تاريخ الميلاد : 16/08/1989
ذكر

مُساهمةموضوع: اللى بيشرب بس يدخل؟   اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالأربعاء 01 أبريل 2009, 12:14 am

اللى بيشرب بس يدخل؟ 20303746
اللى بيشرب بس يدخل؟ W425

الوقت : 12 الا ربع بالليل

البيبسي : ميرندا ... قاعدة والا نايمة

ميرندا : هلا .. لالا قاعدة .. ليش تو الناس باقي ربع ساعة وبيسكر الهندي هالأنوار وبعدها بنام

البيبسي : هل لي بحوار جانبي معك

ميرندا : ايييييه عادي اشدعوة ..

البيبسي : ماهي نوعية الحوارات.. أقصد اللي تحبينها ..

ميرندا : ماعندي شي معين بعدين انت ناوي تطول بالكلام ؟

تبيني اعتذر من ابوي وانام برا الصندوق

( صندوق الميرندا)

البيبسي ( فرحان ) : اييييه كلامي مايخلص ولا باجر .... انا اصلا كانوا يقولون عني راعي طويلة.

ميرندا : تدري عاد أسلوبك وطرحك حلو بس أبوي يقول لا تمشون مع السود !!

البيبسي : ليش ترا والله ما نعض... أليفين بالحيل ..

ميرندا : بس تصدق انا معجبة بسوادك كأنه سواد ليلة مافيها قمرا,,,

سواد كالح جنه فحمة من جيس هالفحم اللي في المستودع تحت ... انا معجبة فيك بصراحة ..

البيبسي : يؤ..يؤ..يؤ .. احرجتيني .. أمي والله صادقة

ميرندا : ليش شنو قالت أمك؟ ...

البيبسي : أمي تقول إن الميرندا أحلى من الفراولة ... ماتدلعين مثل الفراولة

ميرندا : ياحظي .. قال فراولة قال ... وش يخليني اتدلع

البيبسي : لا يعني لون الفراولة .. احلى من لونك

(الريال بدا يخور ) لونها احمر يشق الجبهة ..
ميرندا : نعم نعم نعم .... عيد بالله شنو قلت ... انا شفيه لوني

البيبسي : لا والله مو قصدي بس لونج جنه لون هالهندي اللي بالدكان اذا صار محصور ... برتقالي

ميرندا : والله حبيبي اذا مو عاجبك ... خلني اروح لصندوقنا بس ...

البيبسي : يؤ ..يؤ..يؤ... يالزعولة ليش زعلتي عاد من كلامي ..

(وفي هاللحظة فتح الهندي الثلاجة وحط فيها فراولة)

البيبسي : هلا والله وغلا بالفراولة ... يوووووووه يازينها زيناااااه .... تو مانورت الثلاجة ..

ميرندا : هااااوو والله شي ... وقدامي تغزل فيها وانا من الصبح معك يالعبد الاسود يالمحترق ..

فراولة : ههههههههههههه ... شفيها هذي معصبة جنها طقاقة ما نقطوها بحفلة زواج ها ها ها ها.

البيبسي : لالا ماعليج منها أنت بس قولي لي شنو هالحلاوة وش هاللون الحلو ..

ميرندا : اقول يالدبا يالحمرا ء اللي لونك ماله داعي ..... كنه روج ملخبط هههههههههه..

فراولة : هئق ... هئق ( تشهق ) يالغيرانة يالبرتقالية روحي بس ما احد شراك

صارلج اسبوع اهني مزروعة محد يبيج ..

ميرندا : والله ... ياشيخة تعالي دغدغيني احسن

البيبسي : ياجماعة كل وحده فيكم لها مميزات ولها صفات مستقلة خلونا بس في المفيد

وفي هاللحظة قاربت الساعة على 12 بالليل وجا زبون وخذ معاه البيبسي والميرندا والفراولة بكيس واحد بيوديهم معاه للبيت..

( وهذا الحوار اللي بالكيس )

البيبسي : هذي الساعة المباركة يوم صرنا بكيس واحد متقاربين..

ميرندا : اقول وراك مقرب للفراولة خلها تتنفس طيب حاشرها ( بدت الغيرة )

فراولة : يؤ ... من سألك انتي الثانية بعد وش عليك!! خليك بحالك!!

بيبسي : لاتحرجوني !! انا اخجل من ظلي !!

يؤ..يؤ..يؤ....وخري ياميرندا شوي

ميرندا : هذا بعد الهندي ماحطنا بكيس كبير ... حشرنا بهالكيس هالبخيل..

في هاللحظة أخذ الزبون الفراولة وفتحها

وشربها وما بقي بالكيس الا البيبسي والميرندا !!

البيبسي : الحمد لله كانت مضايقتنا الفراولة !!

( منافق وماله خاتمة البيبسي )

ميرندا : يؤ ... توني صرت غالية عندك .!! اقلب وجهك بس يالعبد مالك خاتمة

البيبسي :آه ... ضاعت على الفراولة والحين ضاعت الميرندا .... وش سويت انا ووجهي ..

ميرندا : اذلف بس ووخر عني ولا عاد تكلمني !!

البيبسي : آه .... والله احتريت

( ارتفعت درجة حرارته )

ميرندا : ايه عارفه من يوم راحت عنك الفراولة وانت متجه علي وتعبتني وكسرت قلبي ..

البيبسي : اييييييييه والله مريضة .... لا أكون انا السبب

وفي هذه الاثناء اصبحت حرارة الميرندا مرتفعة وانشد البيبسي بهذه

القصيدة يصف حال الميرندا موجه كلامه للزبون اللي خذ الميرندا وفتحها وشرب منها جزء بسيط وألقى بها في سلة المهملات لأن حرارتها مرتفعة ( ساخنة )
وبكى البيبسي في هذه الاثناء وقال :

قالوا حبيبك محموم فقلت لهم .... انا الذي كنت في حمائه السبب

عانقته ولهيب النار في كبدي ... فأثرت فيه تـــلك النار فالتـهب

{.... توقيع الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس ....}

اميرة

{..اميرة..}
عضو فضى
عضو فضى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اللى بيشرب بس يدخل؟   اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالخميس 02 أبريل 2009, 11:05 pm

:بسم الله +:

هيييييييييييييييييه انا مش بشرب ودخلت هييييييييييييييييييه

[center]
اللى بيشرب بس يدخل؟ Cuteba10

وكمان انا ادخل فى اى قسم براحتى انت ناسى انى هنا صبى قسم الاسلامى بتاع عبد الهادى

لو مش هتدخلنى مش هتدخلك القسم بتاعناااااا هههههههههههه

بجد تسلم ايدك موضوع جميل مووووووت وكله ضحك تسلم يا ارق واجمل مشاااااااكس يا سكر المنتدى كله

اميرة

{.... توقيع اميرة ....}

قلب صادق.

{..قلب صادق...}
عضو مجتهد
عضو مجتهد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اللى بيشرب بس يدخل؟   اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالسبت 04 أبريل 2009, 11:07 am

:بسم الله ؟؟:

معلش يا مشاكس انا مش مشرب وكمان انت مش قولت بيشرب ايه المهم دى مش قصتنا انا جاى بدور على الصبى بتاعى هى مجتش هنا اصلها سايبه الشغل فى القسم والتراب بقى شبرين على المواضيع ومش عارف هى فين.

:موضوع روعه:

:تسلم ايدك: :شكرااااااااااا

{.... توقيع قلب صادق. ....}

ليالى

{..ليالى..}
عضو مشارك
عضو مشارك

تاريخ الميلاد : 16/08/1991
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اللى بيشرب بس يدخل؟   اللى بيشرب بس يدخل؟ Emptyالثلاثاء 14 أبريل 2009, 2:38 am

انا بقه بشرب يا مشااكس وكل الى ردوا دول صادقين اصلهم مبيشربوش

هما بتوع الحجات الخفافى ام بلاش ههههههههه تشجيعا لمشكله السكان .بس

مش معنى كدده انى بشرب الغالى لالالالالالا انا محترمه وعايشه عيشه اهلى

هههههههههه ابو بلاش كتر منه.. تسلم ايدك يا اسلام على الضحك ده والله ضحكت بجد

{.... توقيع ليالى ....}

اللى بيشرب بس يدخل؟

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1