منتدى سوهندا لعشق الروح

شكوى .. الى صاحب المنتدى
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
شكوى .. الى صاحب المنتدى  Ezlb9t10
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
شكوى .. الى صاحب المنتدى  Ezlb9t10
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سوهندا لعشق الروح
    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونيشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:30 am من طرف    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونيشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:26 am من طرف    اسم الموضوع: لو نسيت الباسورد بتاع المنتدى خش وقولىشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالسبت 07 سبتمبر 2013, 3:56 am من طرف    اسم الموضوع: أحبك شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالخميس 15 أغسطس 2013, 5:42 pm من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:57 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:56 am من طرف    اسم الموضوع: مين هيكنس المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:45 am من طرف    اسم الموضوع: من 1 الى 3 ورحلة الى القمر مع احد الاعضاءشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:41 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بسشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالجمعة 02 أغسطس 2013, 12:00 am من طرف    اسم الموضوع: .....ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبك....؟؟؟؟؟؟ شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالخميس 01 أغسطس 2013, 1:49 am من طرف    اسم الموضوع: مانشستر يونايتد ينتفض أمام بولتون بثلاثية وينتظر الهدية شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالثلاثاء 18 يونيو 2013, 5:31 pm من طرف    اسم الموضوع: سليمان يترشح رسميا للرئاسة المصرية والاخوان يقدمون مرشحا احتياطياشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأربعاء 30 يناير 2013, 9:03 pm من طرف    اسم الموضوع: كل عيد وانتو بخير يا ربشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالخميس 01 نوفمبر 2012, 11:27 pm من طرف    اسم الموضوع: عيد اضحى سعيد لكل اعضاء المنتدىشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأحد 28 أكتوبر 2012, 9:46 am من طرف    اسم الموضوع: Poor Egyptian Man شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 9:52 pm من طرف    اسم الموضوع: كيفية إسترجاع إيميل أرسلته بالخطأ [ بدون برنامج ] شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالخميس 06 سبتمبر 2012, 1:19 pm من طرف    اسم الموضوع: ارجو التثبيتشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالخميس 23 أغسطس 2012, 10:31 pm من طرف    اسم الموضوع: ممكن اشهار عندكم شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأربعاء 15 أغسطس 2012, 7:44 pm من طرف    اسم الموضوع: مـطـلــوب مـشـــرفــيــن لـلـمـنـتـدى .. رشح نفسك للاشراف .. شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 13 أغسطس 2012, 4:02 am من طرف    اسم الموضوع: مطلوب مشرفين شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأربعاء 01 أغسطس 2012, 8:50 am من طرف    اسم الموضوع: حل مشكلة المشرفين لا يستطيعون تثبيت المواضيع شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:50 am من طرف    اسم الموضوع: ارجو الردشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:35 am من طرف    اسم الموضوع: [قوانين القسم]شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 5:15 am من طرف    اسم الموضوع: لو صمدت ل20 ثانيه تبقى عبقريشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:50 am من طرف    اسم الموضوع: المواضيع المثبتةشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:16 am من طرف    اسم الموضوع: صفحة الفيسبوك لدى منتدى سوهنداشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 1:51 pm من طرف    اسم الموضوع: فوائد ذكر اللهشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:33 pm من طرف    اسم الموضوع: طلب لعبةشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:18 pm من طرف    اسم الموضوع: لعبة عندك الجرأة على؟؟؟؟؟؟؟؟شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:10 pm من طرف    اسم الموضوع: قااااااانون فايــــــــــــــــــــز الشهــــــــــــرشكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 11:58 am من طرف

شاطر | 

شكوى .. الى صاحب المنتدى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 06 يونيو 2011, 12:19 am

السلام عليكم ..

من فضلكم هل لى ان اعرف لماذا تم حذف ردى من الموضوع السابق ؟!

ومن حق من حذف الرد طالما لا يحتوى على محتوى مخالف ؟

{.... توقيع ???? ....}

my sohanda

{..my sohanda..}
مـؤسس الموقع
مـؤسس الموقع

تاريخ الميلاد : 25/06/1993
انثى

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 06 يونيو 2011, 12:29 am

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
هلا عزيزى يوجى
اكيد منور المنتدى بمواضيعك وردوك القيمه

وعذرا على حذف الرد
هسال الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس واعرف سبب
الحذف

{.... توقيع my sohanda ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 06 يونيو 2011, 12:31 am

my sohanda كتب:
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
هلا عزيزى يوجى
اكيد منور المنتدى بمواضيعك وردوك القيمه

وعذرا على حذف الرد
هسال الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس واعرف سبب
الحذف

شكرا لكى .. وانا فى انتظار الرد ...

{.... توقيع ???? ....}

الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس

{..الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس..}
عضو مميز
عضو مميز

تاريخ الميلاد : 16/08/1989
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 06 يونيو 2011, 12:40 am

تم حذف ردك لانك متحترمتش قانون المنتدى

تم حذف ردك لانك اخترت كلمه من وسط موضوع وعقبت عليها

حذفته لانك بتجامل شخص على حساب منتدى كامل

حذفته لانك لو فى منتدى تانى مش هتلاقى كل الحب ده

وانت مقدرتش الكلام ده ولا حاولت تقرب من الناس

ويوم مدخلت عملت مشكله وبتوقع بين الناس

ليه معقبتش على الموضوع كله يا سياده العضو

اخترت جمله ورديت عليها وعملى ابو العريف

احمد ربنا انه اتحذف بس الرد ومحدش تانى اتحذف

المنتدى ليه قيم وليه مبادىء

ليه احترام وليه مراعاه للاعضاء وعشان كدا استقبلوك

كله رحب بيك وفى اى منتدى محدش بيعرفك ولا يعرف عنك حاجه

كام واحد رد عليك وكام واحد رحب بيك معانا

فراعى ربنا وراعى ضميرك

وانت ميخصكشى انى ابقى مدير او عضو او مشرف

انت مساهماتم كلها ييجى 10 وفى قسم الشكاوى

{.... توقيع الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 06 يونيو 2011, 1:16 am

يكفى حتى الان ....
انا تحملت منك الكثير من الاستهزاء والتهاون بردودى .. والان حان الوقت لنتعامل كل واحد منا بمقدار عقله وليس مقدار صلاحياته بالمنتدى , اى افعل الصحيح وليس ما انا اراه هو الصحيح بدون وجه حق
والان لنتناقش فيما ذكرت فى ردك السابق ..
-----------------
اقتباس :
تم حذف ردك لانك متحترمتش قانون المنتدى
اتمنى ذكر لى القانون والمخالفة التى ارتكبتها من فضلك .. ! لانى لا اعرف اى نوع من المخالفات انا فعلت !
اقتباس :
تم حذف ردك لانك اخترت كلمه من وسط موضوع وعقبت عليها
المرء يقيم بردوده , وعليك بمقدارك فى المنتدى ان تحسب كل كلمة تخرجها والا تكون ردودك متهاونة فى الاجابة .. انت لست بقليل لتتهاون بكلماتك , وانا من حقى ان اقول رأى فى اى شيىء ما كان , طالما فى حدود الاحترام .. !
واظن ان ليس من حقك ان تختار ملاحظة وتقول من اجلها يحذف رداً , وانما هناك ما يسمى التحذير , التنبيه , لفت النظر , هذا إذا كنت تتبع القوانين التى تريد محاسبتى بها ؟
اقتباس :
حذفته لانك بتجامل شخص على حساب منتدى كامل
انا لا اجامل ؟ إذا كان هناك ما هو كذب فيما ذكرت فى ردودى لكنت قلت عليه فى الموضوع ؟ ولكان اى من الاعضاء عارضنى به , وليس معنى ان ترى شخصاً مظلوماً او لديك ما تقوله فى حقه فما المانع من هذا ؟ هل هذا مخالفاً للقوانين .. !

اقتباس :
حذفته لانك لو فى منتدى تانى مش هتلاقى كل الحب ده
انت مخطىء يا عزيزى ,الحب لا يحصى ولا يتوقف فى مكاناً واحداً فقط , وهذا دليل على انك لا تعرفنى ؟ لو كنت تعرف من هو يوجى فى احلى منتدى لوجدت الاجابة المناسبة لسؤالك هذا ...!
وهذا ايضاً ليس سبباً لحذف ردى .. !

اقتباس :
وانت مقدرتش الكلام ده ولا حاولت تقرب من الناس
اقرب من الناس , اقترب ممن ؟ انا لى فترة قصير ؟ ودخلت ووجدت المنتدى متوقف ؟ ووجدت هذة المشكلة اول موضوع نشط بالمنتدى ؟, وانا رأيت ان كل من فى المنتدى الاغلبية الظاهرة بنات ؟ وانا لا اختلاط بينى وبين البنات كما تريد فى سؤالك , فقط كلمات تكون للسلام فحسب وما داخل اطار المواضيع وليس اى شيىء اخر , لهذا انا لست قريباً من احد الا بالمواضيع .. !
وهذا ليس سبب لحذف ردى ... !
اقتباس :
ويوم مدخلت عملت مشكله وبتوقع بين الناس
اخطأت مجدداً , من اوقعت بينه وبين من ؟ , انت بالموضوع السابق حذفت سوهندا من المنتدى ودخلت على اساس انك المٌنجد ؟
اى من سيقوم بثورة التصحيح ؟ كيف ؟ اين حلك الاوسط للمحافظة على مظهر الادارة والاعضاء ؟
اين حلولك للمحافظة على مظهر زميلتك امام الاعضاء؟
اين حبك للمنتدى وودك التى من المفروض يكون لديك وتجنب اى مشاكل تحدث ؟
انت لم تفعل اى من هذا ؟ فقط فعلت ان تقوم بتجميل صورتك بسبب عدم دخولك , ولم تشارك فى اصلاح صورة المدير العام المنشىء للمنتدى امام الاعضاء ؟ اين تصرفك الحكيم هذا إذن يا صاحب رتبة القائد بالمنتدى ؟
*وهذا ايضاً ليس سبب للحذف ؟
اقتباس :
ليه معقبتش على الموضوع كله يا سياده العضو
*عقبت* ؟ الم تقرأ ردودى كلها إذاً ؟
اول رداً لى كان يحتوى كل الاجابة وكل الردود عليك وعلى كل عضو سبق ان وضع تعليقاً ؟
انت الان اخترت كلمات ونسيت الاخرى ؟
* وهذا ايضاً ليس سبباً لحذف ردى ؟

اقتباس :
اخترت جمله ورديت عليها وعملى ابو العريف
من فضلك فى بداية الكلام عليك ان تحترم الاخر فى ردودك وانا لا اقبل ان تشبهنى بكلمات استهزائية ؟
انا لم اكن حكيماً فى كلمة .. وانما فى نحو انت توجهت إليه واخطأت فى اختياره . ومن حق صديقى على إذا وجدت احدهم يسوء مظهره او يخطأ فى حقه , الا اتوقف واقوم بالدفاع عنه ..... عفواً إن اخطأت بالنسبة لك , ولكن هذا حق الصديق على صديقه ولا يحتاج ان يكون داخل منتدى او فى انتظار مصلحة او مقابل اى كان .. هذا يظهر مدى احترامك لصديقك .. !
اقتباس :
احمد ربنا انه اتحذف بس الرد ومحدش تانى اتحذف
هل اعتبره تهديداً ؟
اولا ليس من حققك ان تحذف عضويتى بدون مراجعة المنشىء للمنتدى او مالك المنتدى ... !
ثانياً انا لم اخالف القوانين بوضع محتوى غير لائق او كان سلوكى فى الحوار غير مهذب لتقول احذفك من المنتدى ؟
عفواً ولكن هل تظن ان هذا المنتدى انت دكتاتوراً عليه ؟ لتفعل ما تشاء بدون وجه حق ؟
* ضع لى من فضلك القانون الذى ينص على حذف العضو مقابل مصلحة شخصية وانا سأحذف عضويتى بنفسى ان ذاك .. !
*وهذا اعتبره تهديداً وارفعه شكوى للمدير العام صاحب المنتدى ....
اقتباس :
المنتدى ليه قيم وليه مبادىء
وانا لم اخترق القوانين بمحتوى غير لائق بكلماتك او اسلوب مخالف للمبادىء او الاحترام ؟
ضع لى من فضلك رداً لى مخالفاً وغير محترم ؟
*وهذا ايضاً ليس سبباً للحذف ..
اقتباس :
ليه احترام وليه مراعاه للاعضاء وعشان كدا استقبلوك
وانا احترم الجميع .. وهذا من حسن اخلاقهم واحترامهم للضيوف .. ولم يظهر احداً ليوبخ الضيف .. !
لهم جميعاً كل الاحترام والتقدير ..
اقتباس :
كله رحب بيك وفى اى منتدى محدش بيعرفك ولا يعرف عنك حاجه
انصحك بالدخول الى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] الذى يحتوى على اكثر من مليون ونصف عضو وستعرف من يعرفنى ومن لا يعرفنى .. وستجد الاجابة المناسبة على سؤالك ..
* هذا ليس مناسباً لتحذف ردى من اجله .. !
اقتباس :
كام واحد رد عليك وكام واحد رحب بيك معانا
تم الرد من قبل .. وللجميع كل الاحترام والتقدير..
اقتباس :
فراعى ربنا وراعى ضميرك
الحمد لله انا اراعى ربى وضميرى كما يجب ولم اذنب او ارتكب خطيئة لتقول هذة الكلمة ...! عجباً ..!
لو كان بردى ما لم اراعى ضميرى به .. ضعه لى هنا من فضلك وانا فى الانتظار .. !

اقتباس :
وانت ميخصكشى انى ابقى مدير او عضو او مشرف
طبعااااااا لا يخصنى ؟ وما ظنك ان هذا الامر يهمنى فى شيىء ؟
ولكن ما يهمنى هوا المنتدى وصاحبه , هما ما يهمانى لا اكثر .. !
وانت مدير اى قائد ... اى ممثل لإدارة المنتدى .. وعندما تخطىء ولا تبالى , يعنى ان الادارة لا تهتم ولا تحترم الاعضاء ..... ولا توافق على معرفة الرأى والرأى الاخر ... وترى ان رأيها فحسب هوا الصحيح والاخرون مخطئون ....! عجباً .. !!!
* هذا ليس سبباًُ لحذف الرد ....!
اقتباس :
انت مساهماتم كلها ييجى 10 وفى قسم الشكاوى
نصيحة يا صاحب عدد المساهمات الاكبر ...
العضو ليس بعدد مساهماته وحجمها وعظمتها .. المساهمة بقيمتها ...! هل تعلم انت كم عدد المساهمات ذات قيمة لديك ؟

لا تقيم من تخاطبه على حساب رتبته او عدد مساهماته , خاطب من امامك وكأنك مثله ولا تتكبر عليه , لان لكل منا عقلاً يفكر به , وليست الرتبة هى ما تزيد المرأ ذكاءاً او قوة .. وانما بأخلاقك واحترام للغير ,,,, وتواضعك وعدم تكبرك لتكون محبوباً حتى بعد خروجك من الفريق ...!

والله انى لأتعجب من اسبابك.. !
وأتعجب اكثر عندما اجد انك لا تعلم شيىء عن التنبيه او التحذير ... !
وتسيطر بكلمة الطرد فحسب ؟

فى انتظار ردك ... وتعليق سوهندا صاحبة المنتدى ... !

{.... توقيع ???? ....}

عدل سابقا من قبل يوجى في الإثنين 06 يونيو 2011, 7:08 pm عدل 1 مرات

اميرة

{..اميرة..}
عضو فضى
عضو فضى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 06 يونيو 2011, 1:32 am

وانا معاك يا يوجى
وبصراحه يا مشاكس ردك وحش مينفعش رد مدير يكون كده لاعضاء
انا عارفه انك هتزعل منى يا اسلام بس دى حقيقة
انت اللى غلطان وطبعا ردك اكبر غلط لوحده

معلش يا يوجى والله اسلام قلبه ابيض
وانت منور المنتدى واهلا بيك معنا فى اسرة منتدى سوهنداااا
ومشكرين على حبك لنا رغم عدم معرفتك بيناااا

واتمنى ان الموضوع يخلص بقى
واحنا فى الاول والاخر اصحاب يا جماعه ولا ايه

{.... توقيع اميرة ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 06 يونيو 2011, 1:36 am

اقتباس :
اميرة

شكراً اختى على ردكـ .. وانا اعلم ان داخل كلاً مناً مقدراً من الطيبة , ولكن هناك من لا يتذكرها ويستخدمها ..
حسب ما ذكرتى من قبل , اسمه * إسلام * وهذا سبباً كافياًَ لاحترامه لانه مسلماً , وهذا يعنى انه بمثابه اخاً لى ..

وشكرا لمداخلتك الطيبة ... اسعدنى ردك كثيراً واهتمامك بالموضوع ..

{.... توقيع ???? ....}

my sohanda

{..my sohanda..}
مـؤسس الموقع
مـؤسس الموقع

تاريخ الميلاد : 25/06/1993
انثى

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 06 يونيو 2011, 5:55 pm

عذرا عزيزى يوجى

لم اجد حروف ارد بيها عليك اكثر مما كتبت انت
فاعتقد انك ردت بكل اجابيه على الموضوع ولم يبقى ليا رداااا لانك لم ترك فرصه ان اتناقش فيها فردك كان كافى لاجابه على السؤال

ولكن عزيزى مشاكس

انت هنا بصفتك الادارية مدير فلا يجوز ردك هكذا لانك انت قدوه لمنتدى وقدوه لاعضاء
فنحنا هنا كلنا بصفة الصداقة قبل اى صفه الرجاء الالتزام بها

واتمنا من الجميج التحلي باخلاق الحوار والادب مع جميع الاعضاء في الردود والتفاعل مع المواضيع المطروحة
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

{.... توقيع my sohanda ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 06 يونيو 2011, 6:19 pm

بل انا من يعجز على شكرك لاهتمامك للموضوع .. وانا لفخوراً بكلماتك , وليشرفنى ان اسلوبى نال اعجابك بالحوار .. وبالتوفيق للجميع بالمنتدى ...

{.... توقيع ???? ....}

{..ضى القمر..}
عضو جديد
عضو جديد

تاريخ الميلاد : 10/10/1992
انثى

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالثلاثاء 07 يونيو 2011, 1:03 am

هما كلمتين

اتعجب من الاراء

والاضهاد

والمجامله

واشياء اخرى

واعلن عدم دخولى مره اخرى

وهكلم مشاكس اشوف فيه ايه

سلام جميعا

على فكره انا امانى او لياالى

{.... توقيع ضى القمر ....}

زهرة البنفسج

{..زهرة البنفسج..}
عضو فعال
عضو فعال

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالثلاثاء 07 يونيو 2011, 1:29 am

اولا اهلا بيكى اختى امانى عضوه جديده ومنور معنا وسط اخواتك

تانى حاجه فين المجامله وفين والاضهاد

والمجامله

واشياء اخرى

اختى نحن هنا نقول الحق لا اكثر ولا اقل

واعلن عدم دخولى مره اخرى

اختى المنتدى مفتوح للجميع ولا يطلب من حد ان يبقى فيه بدون رغب فيه

وهكلم مشاكس اشوف فيه ايه

اختى مشاكس انسان عاقل وعارف يعنى ايه حريه الراى ومعتقدش انه ممكن يزعل من الموضوع ده ولا اختلاف فى الراى

واخيرااااا ارحب بيكى مرة اخرى بين اخواتك هنا بالمنتدى وسط اسرة منتدى سوهندااا

{.... توقيع زهرة البنفسج ....}

محمود مستجير

{..محمود مستجير..}
عضو مجتهد
عضو مجتهد

ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالثلاثاء 07 يونيو 2011, 4:24 am

اختلاف الرأي لا يفسد للود قضية

مشاكس المدير وصاحب مواضيع وردود كبيرة

يمكن هو الوحيد اللى بيشتغل فى المنتدى طول ما هو فاضى

واكيد يا يوجى حصل سوء تفاهم بس مش اكتر بينك وبين مشاكس

بس احنا فى الاول وفى الاخر اخوات

وياريت الاعضاء ترد من غير ما تهدى النفوس ههههههههههه

{.... توقيع محمود مستجير ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالثلاثاء 07 يونيو 2011, 6:38 pm

ضى القمر كتب:
هما كلمتين

اتعجب من الاراء

والاضهاد

والمجامله

واشياء اخرى

واعلن عدم دخولى مره اخرى

وهكلم مشاكس اشوف فيه ايه

سلام جميعا

على فكره انا امانى او لياالى

اولا اعتقد ان فى بداية الكلام يذكر السلام .. " السلام عليكم ورحمة الله وبركاته "
ثانياً .. هناك توضيح صغير وهو .. انك عزيزتى لو قرأتى الموضوع جيدا , وقرأتى ما بين السطور لكان ردك تغير نهائياً .. إذا كان الحكم بدون انحياز او مجاملة كما تذكرى فى ردك السابق ..

على كلاً لا تعليق على باقى ردك , لان حقيقاً اعتذر لانى لم اجد رداً مناسباً على كلماتك المتعصبة ...

وفى نهاية الامر احب ان ارحب بكى ...

حظاً موفقاً ...

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

{.... توقيع ???? ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالثلاثاء 07 يونيو 2011, 8:36 pm

اقتباس :
زهرة البنفسج
الهدوء افضل وسيلة فى النقاش ..
ولم يستحق الرد كل هذا الانفعال عزيزتى .. هدوء
شكراً على مداخلتك الطيبة .. وردكـ ..

محمود مستجير كتب:
اختلاف الرأي لا يفسد للود قضية

مشاكس المدير وصاحب مواضيع وردود كبيرة

يمكن هو الوحيد اللى بيشتغل فى المنتدى طول ما هو فاضى

واكيد يا يوجى حصل سوء تفاهم بس مش اكتر بينك وبين مشاكس

بس احنا فى الاول وفى الاخر اخوات

وياريت الاعضاء ترد من غير ما تهدى النفوس ههههههههههه
على كلاً .. ما ذكرت من قبل كان تعقيباً على ما رأيت وما حدث امام الجميع يا عزيزى ..

شكرا لمداخلتك .. ومحاولتك لتهدئة الموضوع ...

{.... توقيع ???? ....}

فهد الصحراء

{..فهد الصحراء..}
عضو Vip
عضو Vip

تاريخ الميلاد : 03/01/1973
ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأربعاء 08 يونيو 2011, 6:56 pm

والله انا مصدوم اول ما شفت الموضوع
وبجد مكنتش اتوقع رد مشاكس بالشكل ده
مشاكس اخ وصاحب لنا كلنا ويمكن اكتر واحد بيعشق مش بيحب المنتدى وبس
ويمكن الوحيد فيه فعلااااا بيتوجد اكتر منا رغم ظروف جيش

ارجو من مشاكس الدخول الموضوع معرفه سبب ذكر رده بهذا الشكل
وده بحكم منصبك يحتم عليك لان اهانه عضو ( يوجى ) او اى عضو اخر بمعنى اهانه الاعضاء كلهاااا

واحب اوجه كلمه لاخت( ضى القمر )
منتدى سوهندااا لعشق الروح لا يقبل المساومه او التهديد
دخولك المنتدى اكيد ينور المنتدى وعدم دخولك المنتدى هيبقى المنتدى منور اكيد باقى الاعضاء

وعذراا اخى يوجى انا معاك فى كل كلمه ومع رائك واحترم ردك جدااااااا

واخيراااا أعتذر عن الإطالة ... لأهمية الموضوع

{.... توقيع فهد الصحراء ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأربعاء 08 يونيو 2011, 9:03 pm

اقتباس :
والله انا مصدوم اول ما شفت الموضوع
وبجد مكنتش اتوقع رد مشاكس بالشكل ده
مشاكس اخ وصاحب لنا كلنا ويمكن اكتر واحد بيعشق مش بيحب المنتدى وبس
ويمكن الوحيد فيه فعلااااا بيتوجد اكتر منا رغم ظروف جيش
بالتأكيد له كل الاحترام والتقدير ومديرة الموقع تعلم بمجهوداته , وتحيه على هذا .. ولكن يجب ارفاق الحكمة مع النشاط ..

اقتباس :
ارجو من مشاكس الدخول الموضوع معرفه سبب ذكر رده بهذا الشكل
وده بحكم منصبك يحتم عليك لان اهانه عضو ( يوجى ) او اى عضو اخر بمعنى اهانه الاعضاء كلهاااا
اصبت .. وهذا ما انا ادافع عنه من البداية .. انى مثلى مثل كل الاعضاء .. والتحسين من اجل الجميع .. وليس لى فقط ..!

اقتباس :
واحب اوجه كلمه لاخت( ضى القمر )
منتدى سوهندااا لعشق الروح لا يقبل المساومه او التهديد
دخولك المنتدى اكيد ينور المنتدى وعدم دخولك المنتدى هيبقى المنتدى منور اكيد باقى الاعضاء
الهدووء يا رفاق لا يستحق الرد كل هذا التعصب .. كلمة ولا تزداد .. المنتدى للجميع .. وليس مخصصاً لاحد ..
ولا انا ولا غيرى من سيهبط بمستوى المنتدى عند خروجى ..
اقتباس :
وعذراا اخى يوجى انا معاك فى كل كلمه ومع رائك واحترم ردك جدااااااا
شكرا لك .. وانا لا اتحدث سوى عن المطلوب تصحيحة .. شكراً لك
اقتباس :
واخيراااا أعتذر عن الإطالة ... لأهمية الموضوع
لا عليك عزيزى .. بل زادت صفحتى نوراًُ بردك المتفاهم والهادىء ..
شكراً لردك وتفهمكـ الامر .. وانا فى انتظار رد نائب المدير مشاكس.. والادارة العامة .. my sohanda

{.... توقيع ???? ....}

فهد الصحراء

{..فهد الصحراء..}
عضو Vip
عضو Vip

تاريخ الميلاد : 03/01/1973
ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالخميس 09 يونيو 2011, 12:40 am

اقتباس :
وانا فى انتظار رد نائب المدير مشاكس.. والادارة العامة .. my sohanda

اسف للتدخل مرة اخرى اخى يوجى
ولكن المفروض الرد المنتظر من الاخ مشاكس وليس من الاخت سوهندااا
لان سوهندااا حزمة الموقف بردها انها تويد ردك وتوجه لوم لمشاكس
من خلال ردهااا
فحنا اذا فى انتظار ردك الاخ مشاكس لانى كما ذكرت اهانه عضو = اهانه باقى الاعضاء
واسف للتدخل مرة ثانى ولكنى هنا عضو مثلك بظبط ومثل مشاكس وانا كمان صاحب المساهمات الكبرى مثله ده لو كان هو بيعتقد ان العضو بيتميز بهذا فقد
والرجاء من الاخ مشاكس الاخ الحكيم صاحب الفضل فى هذا المنتدى بعلاقته الطيبه بالاعضاء الدخول والتوضيح
وشكراااا

{.... توقيع فهد الصحراء ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالخميس 09 يونيو 2011, 9:23 pm

اقتباس :
اسف للتدخل مرة اخرى اخى يوجى
ولكن المفروض الرد المنتظر من الاخ مشاكس وليس من الاخت سوهندااا
لان سوهندااا حزمة الموقف بردها انها تويد ردك وتوجه لوم لمشاكس
من خلال ردهااا
فحنا اذا فى انتظار ردك الاخ مشاكس لانى كما ذكرت اهانه عضو = اهانه باقى الاعضاء
واسف
للتدخل مرة ثانى ولكنى هنا عضو مثلك بظبط ومثل مشاكس وانا كمان صاحب
المساهمات الكبرى مثله ده لو كان هو بيعتقد ان العضو بيتميز بهذا فقد
والرجاء من الاخ مشاكس الاخ الحكيم صاحب الفضل فى هذا المنتدى بعلاقته الطيبه بالاعضاء الدخول والتوضيح
وشكراااا
صحيح .. ولكن الرد التى انتظره هو الرد الاخير .. لانهاء الموضوع .. وحسم الامر ..

{.... توقيع ???? ....}

رقة القلب

{..رقة القلب..}
عضو مشارك
عضو مشارك

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالخميس 09 يونيو 2011, 10:47 pm

هو ينفع ان المنتدى يقف بالشكل ده على رد واحد
يعنى المفروض ان الكل يشوف شغله فى الاقسام
ونسيب الموضوع والرد لمشاكس يدخل هو ويرد
لانه شكله كده عامل اضراب عن دخول المنتدى والله اعمل انا بقول ممكن مش اكيد
ويلا يا احلى واجمل اعضاء نشتغل احنا بالمنتدى ونرجع البسمه لاقسام ذى الاول
واتمنى ان الكل يطلع من الموضوع ده وقلبه صافى من التانى ومحدش فى قلبه شئ من التانى
بجد يا جماعه احنا فى الاول والاخر اخوااااااااااااااات واصحاب قبل اى حاجه

وملاحظه يا مشاكس ردك فى الموضوع ده والتانى وحش فى حقك لمدير للمنتدى

{.... توقيع رقة القلب ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالخميس 09 يونيو 2011, 11:25 pm

رقة القلب كتب:
هو ينفع ان المنتدى يقف بالشكل ده على رد واحد
يعنى المفروض ان الكل يشوف شغله فى الاقسام
ونسيب الموضوع والرد لمشاكس يدخل هو ويرد
لانه شكله كده عامل اضراب عن دخول المنتدى والله اعمل انا بقول ممكن مش اكيد
ويلا يا احلى واجمل اعضاء نشتغل احنا بالمنتدى ونرجع البسمه لاقسام ذى الاول
واتمنى ان الكل يطلع من الموضوع ده وقلبه صافى من التانى ومحدش فى قلبه شئ من التانى
بجد يا جماعه احنا فى الاول والاخر اخوااااااااااااااات واصحاب قبل اى حاجه

وملاحظه يا مشاكس ردك فى الموضوع ده والتانى وحش فى حقك لمدير للمنتدى

وانا اوافق على طلبك عزيزى .. وللجميع الطلب ايضاً .. كل من يستطيع الدخول الى المنتدى ..
يتنحى جنباً من الان فصاعداً بخصوص هذا الموضوع .. لان الامر يتوقف وسينتهى عند رد العضو مشاكس القادم , اى اقترب الامر من النهاية .. ومن الافضل ان نوفر طاقتنا , وان نقوم بالمتابعة بالمنتدى قدر المستطاع ..

شكراً رقة قلب .. على مداخلتك الطبيبة , واختيارك الحكيم للرد ومحتواه .. وانا معك .. انت محق فى طلبكـ ..

{.... توقيع ???? ....}

الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس

{..الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس..}
عضو مميز
عضو مميز

تاريخ الميلاد : 16/08/1989
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأحد 12 يونيو 2011, 4:21 pm

احب اوضح ان حصل سوء تفاهم

وبعتذر للكل عن الرد

ومكنتش غايب عن المنتدى لاسباب تخص المنتدى

بالعكس انا بس بدور على شغل وكدا ومش فاضى

اعذرونى على ردى قلته وقت ضيقه

وانا بوجودى او من غيرى المنتدى شغال

وعلى رأى فهد لو انا بحسبها بعدد المساهمات

هو كمان عامل مساهمات كتير

وانا مش اكتر منه فى حاجه ودى فعلا حقيقه

العضو مش بعدد المساهمات لا بقدرهم

اعذرونى لان كلامى جه وقت ضيق وخنقه

وكمان كتبته ومراجعتهوش

وانتوا مشاء الله بتطبخوا احلى اكل هنا

هههههههههههه

اكلكم جميل اوى دايما خصوصا البنات

بيطبخولنا احلى اكل فى المنتدى

بعتذر كمان مره وسورى لو المنظر العام وحش

والى شايف انه يستحق الاداره يرشح نفسه فى قسم التعارف

وهنحطه فى الاداره ويشيل المسؤليه لانى انا هشتغل ومش هواصل

اعذرونى لكن اشوف مستقبلى ودنيتى

انتو فعلا احلى اعضاء فى الدنيا وطيبين بجد والمنتدى

هيفضل دايما شغال وعلى احسن حال

بوجودى او من غيرى

وسامحونى لو خذلتكم فى حاجه

ويا ريت سوهندا متحذفش حاجه من كلامى

انا فعلا اسأت الرد على اسماعيل وكتبت رد غير لائق بالمره

وانا لما راجعته متصورتش ان انا الى كتبته

سامحونى على زعلكم ووقت مقدر ادخل هدخل اسلم عليكو كلكم

ومحدش يزعل منى ولا اى حاجه

كلنا اخوات ومش معرفه يوم واحد

{.... توقيع الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالأحد 12 يونيو 2011, 7:42 pm

السلام عليكم ..
حقيقاً هذا ما كنت اتمناه فى بداية الامر ...
وليست الامنية ان تقول هذة الكلمات لى .. فقط
وانما كانت اراه على الاعضاء بصفتك القدوة وصاحب وسام التميز فى المنتدى بمكانتك واهمامتك وحضورك
كنت اعلم ان خلف هذة الكلمات من البداية قلباً وعقلاً حكيماً .. سيدبر الامور فى النهاية ويسيرها بالشكل الصحيح ..
ولكن يا صديقى العزيزى .. كنت اتمناها من البداية ..
ولكن لا عليك .. حقاً انا سعيداً بكلماتك هذة , وسعيد اكثر بتواضعك واعتذارك ... المقبول

وما فعلت هو ما يفعله كل شخص عاقل .. الاعتذار والاقتناع بأراء الغير .. واحترام اراء الجميع طالمة محقة ..

ولا عليك عزيزى .. إن شاء الله ستجد الوظيفة المناسبة .. وستكون معنا دائماً ..
لان ما بينك وبين هذا المنتدى ليس تواجد عضو .. وانما تواجد صاحب مكاناً حققت جداراً لتحظى به ..
انا اثق ان الجميع هنا فى انتظار عودتك وسيكون الجميع منتظر دخولك , مهما طال الامد ..
لان هنا انا وجدت ان الوفاء والاخلاص متواجدون لدى الكثير .. ولا اظنك ستنسى ابداً ...

واخيراً وليس اخراً .. اقدر لك كل الشكر والتحية على ردك
وإخبارك شيئاً .. انى اولا اعتذر عن تواجد الاول من نوعه صاحب تنشيط مشكلة ربما كان يراها البعض ..
ولكن انت لو كنت تعرفى جيداً , لعلمت انى لا اصمت على خطأ مهما كان المخطىء ... طالما بيدى فى إستطاعتى إصلاحه ..

وفى النهاية احب ان اخبرك انى سعيداً بالتعرف عليك .. وكنت اتمنى ان تكون مناقشتنا فى ظروف افضل من هذة .. ولكن انا سعيداً بالتعرف عليك ..

بالتوفيق لك عزيزى .. فى حياتك العملية .. والشخصية .. واتمنى الا اكون ازعجتك فى شيىء ...

{.... توقيع ???? ....}

اميرة

{..اميرة..}
عضو فضى
عضو فضى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالإثنين 13 يونيو 2011, 3:42 am

خلاص يا مشاكس حصل خير
وفعلا انت طلعت عاقل وحكيم ذى يوجى ما بيقول بردك ده
والمطبخ بقى بكرة شيمو المشرفه ترجع وتخلى المطبخ جنه وتعمل عزومه لاعضاء كلهاااا هههههههههههههه
والله يا جماعه احلى حاجه هنا حبنا لبعض اللى فعلا عمرك ما هتشوفه غير هنا وبس
وعلى راى المثل
كل الحب عندنا حصرى فى منتدى سوهندااا لعشق الروح
ههههههههههههه

{.... توقيع اميرة ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى .. الى صاحب المنتدى    شكوى .. الى صاحب المنتدى  Emptyالخميس 11 أغسطس 2011, 12:27 pm

حظاً موفقاً لكم جميعاً يا رفاق ..

انتهى الموضوع الحمد لله ..

يـغلقـــ

{.... توقيع ???? ....}

شكوى .. الى صاحب المنتدى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1