منتدى سوهندا لعشق الروح

شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Ezlb9t10
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Ezlb9t10
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سوهندا لعشق الروح
    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونيشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:30 am من طرف    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونيشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:26 am من طرف    اسم الموضوع: لو نسيت الباسورد بتاع المنتدى خش وقولىشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالسبت 07 سبتمبر 2013, 3:56 am من طرف    اسم الموضوع: أحبك شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 15 أغسطس 2013, 5:42 pm من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:57 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:56 am من طرف    اسم الموضوع: مين هيكنس المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:45 am من طرف    اسم الموضوع: من 1 الى 3 ورحلة الى القمر مع احد الاعضاءشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:41 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بسشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالجمعة 02 أغسطس 2013, 12:00 am من طرف    اسم الموضوع: .....ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبك....؟؟؟؟؟؟ شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 01 أغسطس 2013, 1:49 am من طرف    اسم الموضوع: مانشستر يونايتد ينتفض أمام بولتون بثلاثية وينتظر الهدية شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالثلاثاء 18 يونيو 2013, 5:31 pm من طرف    اسم الموضوع: سليمان يترشح رسميا للرئاسة المصرية والاخوان يقدمون مرشحا احتياطياشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأربعاء 30 يناير 2013, 9:03 pm من طرف    اسم الموضوع: كل عيد وانتو بخير يا ربشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 01 نوفمبر 2012, 11:27 pm من طرف    اسم الموضوع: عيد اضحى سعيد لكل اعضاء المنتدىشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأحد 28 أكتوبر 2012, 9:46 am من طرف    اسم الموضوع: Poor Egyptian Man شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 9:52 pm من طرف    اسم الموضوع: كيفية إسترجاع إيميل أرسلته بالخطأ [ بدون برنامج ] شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 06 سبتمبر 2012, 1:19 pm من طرف    اسم الموضوع: ارجو التثبيتشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 23 أغسطس 2012, 10:31 pm من طرف    اسم الموضوع: ممكن اشهار عندكم شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأربعاء 15 أغسطس 2012, 7:44 pm من طرف    اسم الموضوع: مـطـلــوب مـشـــرفــيــن لـلـمـنـتـدى .. رشح نفسك للاشراف .. شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالإثنين 13 أغسطس 2012, 4:02 am من طرف    اسم الموضوع: مطلوب مشرفين شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأربعاء 01 أغسطس 2012, 8:50 am من طرف    اسم الموضوع: حل مشكلة المشرفين لا يستطيعون تثبيت المواضيع شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:50 am من طرف    اسم الموضوع: ارجو الردشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:35 am من طرف    اسم الموضوع: [قوانين القسم]شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 5:15 am من طرف    اسم الموضوع: لو صمدت ل20 ثانيه تبقى عبقريشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:50 am من طرف    اسم الموضوع: المواضيع المثبتةشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:16 am من طرف    اسم الموضوع: صفحة الفيسبوك لدى منتدى سوهنداشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 1:51 pm من طرف    اسم الموضوع: فوائد ذكر اللهشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:33 pm من طرف    اسم الموضوع: طلب لعبةشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:18 pm من طرف    اسم الموضوع: لعبة عندك الجرأة على؟؟؟؟؟؟؟؟شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:10 pm من طرف    اسم الموضوع: قااااااانون فايــــــــــــــــــــز الشهــــــــــــرشكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 11:58 am من طرف

شاطر | 

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

محمود مستجير

{..محمود مستجير..}
عضو مجتهد
عضو مجتهد

ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأحد 29 مايو 2011, 6:54 pm

شكرك اسلام انك فتحت الرد علينا تانى
لان سوهندا كانت قفله الرد وبصراحه كلنا هنا زهق من عدم الرد او عدم وضع مواضيع

وبصراحه اكبر احنا عاوزين نتكلم مع سوهندااا ونشوف حل
مش كل شويه يحصل حاجه من عضو ملوش لازمه
تقفل هى المواضيع والرد على الاعضاء
الرجاء الافاده

{.... توقيع محمود مستجير ....}

الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس

{..الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس..}
عضو مميز
عضو مميز

تاريخ الميلاد : 16/08/1989
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأحد 29 مايو 2011, 11:07 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

السلام عليكم

ازيكم جميعا ويا ريت تكونوا بخير

ربنا معاكوا فى الامتحانات ويوفقكم يا رب

بالنسبه للشكوى بتاعتك

انا مش اعرف اى حاجه عنها

ولا اعرف اى حاجه عن موضوع الردود ومش أنا الى فتحت الردود

مكنتش اعرف انها مقفوله

انا رجعت وخلصت جيش امبارح

معرفش حاجه

وان شاء الله اوعدكم ان الجاى افضل فى كل شىء

وانتوا مجهودكم معانا نعلى بالمنتدى

{.... توقيع الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس ....}

زهرة البنفسج

{..زهرة البنفسج..}
عضو فعال
عضو فعال

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالإثنين 30 مايو 2011, 1:42 am

ياااااااااااااه اخيرا عرفت اضع رد

اكيد طبعا حمد على السلام يا اسلام منور مكانك

بس بجد انا كمان راى من راى محمود

لازم نتكلم مع سوهندا ويكون فى فرق بين الاعضاء الكويسه والاعضاء الغير كويسه

مش تقفل علينا الرد والمواضيع

وتعاملنا كلنا بطريقه واحده

احنا هنا من اساس المنتدى

ولازم نخد حقوقنااااااا

{.... توقيع زهرة البنفسج ....}

عضو مميز
عضو مميز

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالإثنين 30 مايو 2011, 2:08 am

طيب فهمونى ايه الموضوع الاول

حد يبعتلى مسج خاص يفهمنى الى حصل

لانى معرفش حاجه

وكلامك صح يا زهره

وحقك وحق كل عضو فى الى قلتيه

بس اعرف الى حصل الاول

اميرة

{..اميرة..}
عضو فضى
عضو فضى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالإثنين 30 مايو 2011, 3:51 am

ازيك يا سمسم
حمدعلى سلامتك يا قمر
ايوة كده خلى المنتدى يرجع تانى ذى الاول منور بيك وخلينى ندخل ذى الاول ونعمل حس للمنتدى هههههههه
يا عم سمسم
سوهندا مش بتعبر حد فينا وكل ما نبعت لها رساله مش بترد علينا
وقفلت علينا الرد والمواضيع
بس الغريبه ان فى واحد دخل اسمه يوجى جديد بيرد
يعنى يرضك اى عضو جديد يرد
واحنا لا
وكل ده علشان ناس زعلتها وقالتها انهم هم اللى مشغلين المنتدى
احنا يا جماعه بنحب المنتدى ده علشان كده بلاش حد يظلمنا مع ناس مش بتحبو
وخلاص يا جماعه مدام الرد والمواضيع اتفتحت
بلاش كلام ويلا نشتغل ونعوض المنتدى تانى
وسوهندا فى الاول ولا الاخر اخت لنا بردو
ومبروك يا سمسم تخليص الجيش عقبال العروسه بقى ههههههههههه

{.... توقيع اميرة ....}

عضو مميز
عضو مميز

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالإثنين 30 مايو 2011, 4:12 am

خلاص يا جماعه على راى

صاحبه الرد الانيق اميره

كلامها صح

ننسى الى فات ونشوف المنتدى احواله ايه

وايدينا فى ايد بعض

والمنتدى مش بيقف على حد

وعيب ان حد يقول انا الى مشغل المنتدى

وفى الاول وفى الاخر احنا هنا مش عشان فلوس ولا جوائز

احنا هنا عشان بنحب بعض ونحب منتدانا

...........

والله يبارك فيكى يا اميره

اخيرا خلصت جيش

اما حكايه العروسه

فلسه كدا 10 سنين بقا

وممكن يزيدوا

كفايه الى حصل قبل كدا

قاهر الظلام

{..قاهر الظلام..}
عضو مشارك
عضو مشارك

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالثلاثاء 31 مايو 2011, 1:48 am

والله العظيم المنتدى منور يا باشا

انتم شرفتو مصر فى خلال الفتره الثورة

وانا معاكم الكلام يخلص ونشوف شغلنا من جديد بقى فى الاقسام

رغم انى واحد من الناس كنت زعلان من المديره سوهندا اوى

ولا علشان احنا بنحبها تدلع علينا اوى كده ولا ايه ههههههههههههه

وان شاء الله اخلص امتحانات ونزل مواضيع كتير تانى زى الاول

ومليون حمد على سلامتك يا اسلام

{.... توقيع قاهر الظلام ....}

«شــــــ♥الورد♥ــــــلال

{..«شــــــ♥الورد♥ــــــلال..}
عضو مشارك
عضو مشارك

تاريخ الميلاد : 14/06/1994
ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالثلاثاء 31 مايو 2011, 5:23 am

يااربي مش فاهم شي

{.... توقيع «شــــــ♥الورد♥ــــــلال ....}

محمود مستجير

{..محمود مستجير..}
عضو مجتهد
عضو مجتهد

ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 02 يونيو 2011, 4:46 pm

كعاده سوهندا مش بترد علينا
عموما احنا فعلا بنحب المنتدى
وهنشتغل فيه
وحصل خير وهنبدا من جديد
الى العمل الى الامام
زنقة نذوقه ههههههههههههه

عضو مميز
عضو مميز

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 02 يونيو 2011, 5:00 pm

انا بدأت اتخنق انى مش لاقى حد يتابع

مش هتلاقونى انا كمان هنا قريب

كله بيدخل يتفرج ويخرج

مش عارف ليه يعنى

وكل الى يحصله مشكله مع حد ميدخلش المنتدى

كأن المنتدى هيقف علي شخص او عليه انا او على اى حد

عموما هصبر يومين اشوف الاعضاء ورد فعلهم وبعدها هقرر انا كمان

محمود مستجير

{..محمود مستجير..}
عضو مجتهد
عضو مجتهد

ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 02 يونيو 2011, 5:12 pm

ههههههههههههه
اول مرة اشوف مدير منتدى عاوز يمشى
امال الاعضاء تعمل ايه
يا عم اسلام وربنا احنا كلنا بنحب المنتدى
المشكله فى سوهندا مش فينا احنا
سوهندا هى اللى قفلت الردود والمواضيع علينا
طيب احنا هنكتب ازاى
واحد ملوش لازمه زعلها احنا مالنا بقى
وبجد الكل عاوز يشتغل ويعمل شغل
بس خلى بالك فى كتير بيمتحن الايام دى
واكيد لم الكل يخلص يرجع المنتدى فل تانى
وخلاص يا صاحبى حصل خير ويلا نعوض بقى
اة بجد
عاوزين مسايقه بين البنات والشباب
مين بيعمل اكبر عدد من المواضيع
ومن غير جوائز احنا عاوزين هزر وضحك وبس
وربنا معنا هنكسب هنكسب ههههههههههههههه

بسمه امل

{..بسمه امل..}
عضو مشارك
عضو مشارك

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 02 يونيو 2011, 5:33 pm

مخلص بقى يا جماعه
هو الشعب كله بيموت فى لت وعجن
خلاص المواضيع وصندوق الرد اتفتح خلاص نشتغل
والله المنتدى له مليون باب اللى عاوز يمشى يتفضل احنا مش بنمسك فى حد
واللى بيحب المنتدى بجد وبيحب الاعضاء يشتغل
ويلا كلنا يد واحد ونشتغل
و على راى مشاكس
الكل يدخل يتفرج ويمشى
ايه هى سيما ولا فليم اجنبى هههههههههههههههه

{.... توقيع بسمه امل ....}

عضو مميز
عضو مميز

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 02 يونيو 2011, 5:35 pm

انا مقلتش امشى من المنتدى

انا قصدى انى لو ملقتش تبادل فى المجهود مش هتابع

انا بقعد واتابع فى المنتدى عشان الحب الى بينا

وكلنا اخوات وفعلا بشتاق للمنتدى اوى اكتر من واحده لو بحبها

فاول مرجع بدخل وطول مانا فاتح جهاز المنتدى موجود

فقصدى اننا كلنا نشارك ونشجع بعض ويبقى فيه تواصل

لان الشعور بالوحده ممل جدا وحصل خير يعنى

ويالا بينا يا حودا مع بعضينا نتابع فى المنتدى من جديد

ونعلى اسم منتدانا

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 02 يونيو 2011, 7:16 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ... جميعاً .. !

حقيقاً فى بداية الامر اتعجب ممن بدء الحوار بدون السلام ... كبداية هادىء للحوار ... !

والان بخصوص شكوتكم يا رفاق ..

اولا شكراً على ذكر اسمى .. مع العلم انه لم يذكر بالخير ؟ .. وكان هناك نوعاً ما من الاستهزاء ؟ * عضو جديد اسمو يوجى * .... !
مع احترامى لك ولكنك لا تعرف من تتحدث عنه فمن فضلك اتمنى الاهتمام بصياغة الرد بطريقة افضل فى المرة القادمة ..

والان بخصوص الشكوى الكبرى .. !

على حد ما علمت من البعض يا رفاق ان هناك مجموعة من الاعضاء وانا اراها هنا حتى الان .. يقولون نحن اصحاب الفضل على هذا المنتدى ونحن لنا الحق الاكبر فى بناءه ؟ ويتحدث البعض وكأنه فعل شيىء يتكبر على صاحب المنتدى به ؟

طبعا جميعاً نعلم ان ما نقوم به جميعاً الان وما سبق .. هو نوعاً من التسلية والترفية , وليس اى احداً ممن بمنتدانا هنا مجبراً او يفعل بما يفعل من رداً او موضوع يطرحه للمناقشة او افادة الغير بدون موافقته او مجبراً عليه ؟ .. وانما نحن جميعاً هنا من اجل التسلية والترفية وقضاء وقتاً فيما يفيدنا او يسعدنا من وجهه نظرنا .... واظن ان الجميع متفقاً معى فى هذا الامر ... !

ولكن ما انا لست متفقاً مع الاغلبية الاعظمى او اصحاب الكلمات التى لم تنال اعجابى ... هو ان من طرح او ساهم فى تنشيط قسماً او حتى المنتدى بكامله يأتى يوماً ويقول ... انا صاحب الفضل فى هذا الامر .. وانت لا حق لك بأن تقول انك فعلت شيىء ؟ .... ونسى ان من يحدثه اعلى منه شأناً فى الرتبة وإن لم يكن يتحدث كعضو وانما كأخاً نسى ان من يتحدث إليه هو منشىء وصاحب الفكرة ... ولا حق له ان يقول انا صاحب نصيب الاسد بما حقق فى هذا المكان .؟
اتمنى لو اخبرنى احداً من اصحاب هذة النظرية .. هل انت مجبراً على هذا ليأتى اليوم وتطالب بالمقابل او بحق التملك ؟ اتعجب كثيراً عندما اجد هذا الامر هنا او فى اى مكان اخر ... !

اعلم ..
انكم بما حققتوه فى المنتدى انتم فوق الرأس واخوة جميعاًَ ... ولكن مع احترامى للجميع .. كل صاحب موضوع او رد ليس من الذوق او من اداب الاخوة ان يأتى ويوبخنى بكلمة لانه وضع موضوعاً انا فى غنى عنه طالما سيأتى اليوم واجده يقول ما يقول هذا ؟؟؟؟

نحن هنا يا رفاق اخوة وتواجدنا هنا من اجل المرح والتسلية وليس لاى احداً منا انتظار مقابل او تواجد بصفة اجبارية ... وليس امراً بأن تضع موضوع .. كما قال احد الاعضاء فى رداً سابق .. نحن نريد ان نعيد للمنتدى نشاطه وان نرقى به .. وليس بأن ننشطه ونرقى به وبعد ذلك نوبخ بعضنا بما فعلنا من فضلاً على المنتدى .. !

انا لم اكن هنا فى هذه الاحداث المؤسفة .. !
ولكن ليتنى كنت هنا ..

فى نهاية الامر .. احد ان اقول لمن قال * نحن نحب ونهتم بالمنتدى , ومن لا يحبه ولا يهتم به فلا مانع من تركه *
اتمنى قراءة ردك مجدداً , ومراجعته , لانه غير صحيح , ومن توجهه له .. ليس من الادب ان تذكر هذا له لانه فى البداية لو كان صاحب المنتدى او فى النهاية هوا كان فى وقت من الاوقات صديقاً لك ... فلا اظنه يستحق ان تقول له هذة الكلمة , لانه لا يستحقها .. بل يستحق افضل منها بمراحل عدا ... وليس من المنتظر ان يرى منك هذا فى نهاية الامر .. !

يا احبائى الكرام , نحن هنا فى البداية قبل ان نكون اعضاءاً نريد ان نرى منتدانا افضل منتدى , نحن اخوة ونريد المودة والمحبة بيننا دائماً قبل كل شيىء ... لان المنتدى سيأتى اليوم ويمكن ان يختفى او لم يعد له وجوداً , ولكن حبناً لبعضاً البعض وكوننا اخوة , لن يختفى او يكون هناك نهاية لما بيننا ابداً ....

اعتذر على الاطالة .. ولكن لانى وجدت ان هناك من يستحق الدفاع عنه , بكل صدق ..
وجدت ان من حقه على الا اتردد لحظة بتقديم يد العون له .. لان يستحق .. وليس كما يقول عنه البعض .. * مغرور*
هذا ما تظنه او تراه انت , وانت لك الحرية فى رؤية ما تريد من وجهة نظرك انت .. ولكن هناك من يرى عكس ما تراه

واتمنى لكم التوفيق .. وحظ سعيد لكم جميعاً , واتمنى فى الدخول القادم لى , اجد الوضع افضل من هذا فيما بينكم

السلام عليكم ...

{.... توقيع ???? ....}

عضو مميز
عضو مميز

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 02 يونيو 2011, 7:39 pm

فى البدايه منور يوجى المنتدى
وكلامك 3 ارباعه منطفى وعلى حق

وبعارضك فى بعض الكلمات

اول حاجه

انت قلت ان اسمك لم يذكر بالخير

هل أساء احد لشخصك او وجه لفظ نابى اليك

ارجو التوضيح

وهو قال عضو جديد اسمه يوجى ..أين الغلط فى ذلك

انت فعلا عضو جديد واسمك الظاهر امامنا يوجى

هل يعرفك ولم يذكر اسمك فقبل ان تلومه
اذهب لقسم التعارف

وعرف نفسك وبعدها لك الحق ان تلوم
من لا يذكرك باسمك

ثانى حاجه

انت قلت

انا لم اكن هنا فى هذه الاحداث المؤسفة .. !
ولكن ليتنى كنت هنا ..

شنيعه ايه واحداث ايه

هو كان هنا مساجين وهربوا وقتلونا

ولا بلطجيه وعملوا مشاكل

ولا احداث شنيعه ويا ريتك مكنت هنا

ايه الكلام ده

كنمت هتمسك سلاح يعنى ولا ساطور وتحارب
ولا هتعمل ايه بالظبط

انت كلامك منطقى فى الاكثر منه

بس انت بتستخدم لفظ تهويل وحكايه ملهاش لازمه

ثالثا انا بتفق ان مش معنى ان عضو يسىء
الكل يتحمل النتيجه

مينفعش كله يتساوى ببعضه والى يتكلم صح زى الى غلط

انا بتفق مع الاعضاء

وبعدين كمنشىء منتدى وعضو ومدير

لو انت متابع بجد هتلاحظ ان مفيش هنا
ولا مدير ولا عضو ولا مشرف

كلنا اخوه واصحاب واحباب ولا فروق ولا مجاملات

فى الاخر بالنسبه ليد العون

هو احنا خاطفين سوهنداا وطالبين فديه مثلا

ولا مهددين بنسف المنتدى وتدميره
فعشان كدا هتمد يد العون

ولا نكون سرقنا المنتدى فى وقت الثوره
وهتقدم كام مليار تدعيم للمنتدى

هذا ما اعتب عليك فيه

وتلاحظ ان ردى ليس متشدد لعدط حصول مشكله
بيننا بدون وجه حق

انت تكلمت ووجهت اللوم على ما رايته

وانا رايت هذا ووجهت يومى اليك على كلامك

محمود مستجير

{..محمود مستجير..}
عضو مجتهد
عضو مجتهد

ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 02 يونيو 2011, 7:40 pm

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
والله يا اخ يوجى انت فاهم الموضوع غلط
احنا هنا بنحب سوهندا وبنحترمها
بس اللى مزعلنا منها انها مش بتعبر حد فينا ولا بترد على رسايل
يعنى احنا مش عملنا اى حد تخليها تفتح الرد عليك وعلى اى عضو جديد واحنا لا
وكمان مش عيب ان احنا نقول ان احنا اساس المنتدى
لان دى الحقيقه
احنا هنا من زمان وبنعمل مواضيع وشغل كتير وبرده ذى ما انت قولت احنا بنعمل ده علشان حبنا لبعض مش علشان منتدى ولا نت
وكمان معلش حقك عليا لو كنت زعلت من رد اميرة
اميرة مش قصدها تذكر اسمك انت كشخص
هى قصدها انك جديد وبتعرف ترد واحنا لا
وعموما يا سيدى حصل خير علشان نعرف احنا قد ايه بنحب بعض
واهلا بيك وسطنا منور المنتدى

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 02 يونيو 2011, 7:55 pm

اقتباس :
مع احترامى لردك بأكمله , لكن ... لا تعليق ....

اقتباس :
شكرا اخى على حسن الرد والتعبير .. ولا عليك .. نحن فى البداية قبل اى شيىء اخوة ولا داعى للاسف ..

وانا يشرفنى ان اكون عضواً بمنتدى به هذا القدر من المحبة ....

حظ موفق ..

{.... توقيع ???? ....}

منار

{..منار..}
عضو برنزى
عضو برنزى

تاريخ الميلاد : 23/02/1992
انثى
من ..

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 02 يونيو 2011, 8:03 pm

صلو على النبى كده يا جماعه

انا مع يوجى فى كلامه فى ناس كتير هنا بتقول على سوهندا مغرورة

وهم اللىمشغلين المنتدى ومن حقها تزعل
وانا لو فى مكان سوهندا هزعل
بس هم فعلا نسو ان احنا هنا على نت وبندخل بمزاجنى يعنى سوهندا مش بتضرب حد على ايده يعمل مواضيع
وبردو انا ليا عتاب على سوهندا انها قفلت الردود علينا وفتحتها على ناس تانيه
المفروض انها كانت حلت المشكله مش تقفل الردود
وفى الاول وفى الاخر احنا بجد هنا اخوات فى الله واهم حاجه طلعنا بيها هنا حبنا لبعض
ومنور النت كله يا يوجى واهلا وسهلا بيك يا قمر فى وسط اسرتنا الجميله هنا
واشكرك على حبك وتقديرك لسوهندا
لان سوهندا رمز لنا هنا جميعا
يعنى كلانك بتحبنا وبتقدرنا جميعاااا
وبجد انا فرحانه ان موضوع جمعنا تانى ولو كان شكوى حتى
منورين كلكم

{.... توقيع منار ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالخميس 02 يونيو 2011, 8:37 pm

منار كتب:
صلو على النبى كده يا جماعه

انا مع يوجى فى كلامه فى ناس كتير هنا بتقول على سوهندا مغرورة

وهم اللىمشغلين المنتدى ومن حقها تزعل
وانا لو فى مكان سوهندا هزعل
بس هم فعلا نسو ان احنا هنا على نت وبندخل بمزاجنى يعنى سوهندا مش بتضرب حد على ايده يعمل مواضيع
وبردو انا ليا عتاب على سوهندا انها قفلت الردود علينا وفتحتها على ناس تانيه
المفروض انها كانت حلت المشكله مش تقفل الردود
وفى الاول وفى الاخر احنا بجد هنا اخوات فى الله واهم حاجه طلعنا بيها هنا حبنا لبعض
ومنور النت كله يا يوجى واهلا وسهلا بيك يا قمر فى وسط اسرتنا الجميله هنا
واشكرك على حبك وتقديرك لسوهندا
لان سوهندا رمز لنا هنا جميعا
يعنى كلانك بتحبنا وبتقدرنا جميعاااا
وبجد انا فرحانه ان موضوع جمعنا تانى ولو كان شكوى حتى
منورين كلكم
عليه افضل الصلاه والسلام ...
اسعدنى جداً ردك * منار * وشكراً لتفهمك الامر ...

وشكراً على ترحيبكـ ... والنور نورك عزيزتى .. وبردك المميز

{.... توقيع ???? ....}

زهرة البنفسج

{..زهرة البنفسج..}
عضو فعال
عضو فعال

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالسبت 04 يونيو 2011, 1:23 am

يا جماعه احنا معظم عندنا امتحااااااااااااااااااااااان
نخلص بس هنخلى المنتدى احلى من الاول
ملوش داعى الكلام ده بقى
ومنور واجمل وارق نور يا يوجى

{.... توقيع زهرة البنفسج ....}

قاهر الظلام

{..قاهر الظلام..}
عضو مشارك
عضو مشارك

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالسبت 04 يونيو 2011, 4:04 am

كل ده وانا فى العسل هههههههههههههه
على راى زهره اصبرو علينا شويه نخلص الامتحانات وشةفه شغلنا عامل ازاى
وفعلا زى ما يوجى قال كل شغلنا ده علشان حبنا لبعض
وانا شايف ان حبنا لبعض هو اللى خلى محمود يعمل موضوعه ده
وبردو حبنا لبعض هو اللى مخلى الاعضاء ترد
وعلى فكرة يا جماعه حاجه مهمه اوووووووووووووووووى
اللى مطلع اشعاعه المغرورة والكلام الفاضى ده مش غريب
بس خليه يتكلم ذى ما هو عاوز احنا كلنا هنا عارفين قدر سوهندا قد ايه
والله انا فرحت من قلبى لم شفت الموضوع والرد كده
ده اكبر حب لنا ولمنتدى
وبجد منور يا يوجى

{.... توقيع قاهر الظلام ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالسبت 04 يونيو 2011, 6:58 pm

زهرة البنفسج كتب:
يا جماعه احنا معظم عندنا امتحااااااااااااااااااااااان
نخلص بس هنخلى المنتدى احلى من الاول
ملوش داعى الكلام ده بقى
ومنور واجمل وارق نور يا يوجى

إن شاء الله يعود الجميع موفق من الامتحانات ...
ويكون المنتدى الافضل دائماًَ ..

شكراً اختى .. اسعدنى ردكـ

{.... توقيع ???? ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالسبت 04 يونيو 2011, 7:20 pm

اقتباس :
كل ده وانا فى العسل هههههههههههههه
على راى زهره اصبرو علينا شويه نخلص الامتحانات وشةفه شغلنا عامل ازاى
وفعلا زى ما يوجى قال كل شغلنا ده علشان حبنا لبعض
وانا شايف ان حبنا لبعض هو اللى خلى محمود يعمل موضوعه ده
وبردو حبنا لبعض هو اللى مخلى الاعضاء ترد
وعلى فكرة يا جماعه حاجه مهمه اوووووووووووووووووى
اللى مطلع اشعاعه المغرورة والكلام الفاضى ده مش غريب
بس خليه يتكلم ذى ما هو عاوز احنا كلنا هنا عارفين قدر سوهندا قد ايه
والله انا فرحت من قلبى لم شفت الموضوع والرد كده
ده اكبر حب لنا ولمنتدى
وبجد منور يا يوجى

شكرا لردك وتعليقك المتفاهم مع الامر .. وعلى كلاً .. انا سعيد ان هدفنا جميعاً واحد , وهو الرقى بمستوى المنتدى الى الافضل ... وحظاً موفقاً للجميع , وانا ارى انه سيكون الافضل بما اراه من نشاط وحماس بما سبق فى الردود .. سيكون الافضل إن شاء الله ...
* شكرا لك .. هذا نورك *

{.... توقيع ???? ....}

عضو مميز
عضو مميز

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأحد 05 يونيو 2011, 1:01 am

انا فرحان ان الموضوع شد الاعضاء واتكلمنا كلنا وفضفنا فيه

ومحدش فى النهايه يزعل من حد نهائى

وكدا كله تمام والمنتدى الحمد لله بدأ يتحسن

بسواعد الرجال والبنات نايمه فى العسل خالص

ربنا معاهم فى المطبخ والمزاكره

والله المفروض تجيبو 150% على قله لزمتكو

مالهمش لازمه غير ياكلو وينامو و3 ارباعهم مبيعرفوش يطبخوا حتى

انا مش هتجوز خالص وهشتغل شيف اكل عشان اعمل لنفسى الاكل

ولا حاجه للبنات

بالنسبه للموضوع فخلاص

سوهندا دى مش مديره المنتدى

مره سمعت حكايه جميله اوى

واحده خطفو جوزها وابنها واخوها وخيروها بواحد بين التلاته

اختارت اخوها وهما اتعجبوا اوى من الاختيار ده

ازى ضحت بابنها الى ولدته وزوجها واختارت اخوها

فسألوها عن سبب اختيارها فردت وقالت

الزوج ممكن اتزوج غيره والابن ربنا يرزقنى واخلف تانى

اما الاخ اجيبه منين لان الاخ ميتعوضش

وسوهندا دى الاخت التى لم تلدها امى وبغير عليها من نفسى

هى فى كفه والدنيا فى كفه

ومحدش يقدر يزعل منها عشان مش هتلاقوا ابدا زيها فى الدنيا دى

من ناحيه طيبتها وقلبها الطيب جدا واخت للكل

واى حد يقلها مشكله بتحلهاله وبيبقى قلبها عليه اكتر من نفسه

وكمان متنسوش انها دكتوره والبنات هنا بتعك فى الاكل

فهتعالجنا على نفقه المنتدى وربنا يكرم عبيده

يالا انا هشتغل وهكون موجود على فترات الا اذا سبت الشغل

محمود مستجير

{..محمود مستجير..}
عضو مجتهد
عضو مجتهد

ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: رد: شكوى للادارة الى الاخ الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس   شكوى للادارة  الى الاخ 	الــ*ــمــ*ــشــ*ـــااكـس Emptyالأحد 05 يونيو 2011, 6:10 pm

الله عليك يا مشاكس وعلى ردك
والله هو ده الحب الحقيقى اللى بيجمع بينا
حب الاخوات فى الله بجد
واحنا هنا كلنا يد واحده
وبجد البنات هنا ملهمش اى لازمه ههههههههههههههههههه
انا هطلع بسرعه من الموضوع علشان الدم هيكون للرجلين هههههههههههه

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1