منتدى سوهندا لعشق الروح

انا رجعت تاني (كام مره تحب ؟
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Ezlb9t10
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Ezlb9t10
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سوهندا لعشق الروح
    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونيانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:30 am من طرف    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونيانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:26 am من طرف    اسم الموضوع: لو نسيت الباسورد بتاع المنتدى خش وقولىانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالسبت 07 سبتمبر 2013, 3:56 am من طرف    اسم الموضوع: أحبك انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالخميس 15 أغسطس 2013, 5:42 pm من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:57 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:56 am من طرف    اسم الموضوع: مين هيكنس المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:45 am من طرف    اسم الموضوع: من 1 الى 3 ورحلة الى القمر مع احد الاعضاءانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:41 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بسانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالجمعة 02 أغسطس 2013, 12:00 am من طرف    اسم الموضوع: .....ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبك....؟؟؟؟؟؟ انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالخميس 01 أغسطس 2013, 1:49 am من طرف    اسم الموضوع: مانشستر يونايتد ينتفض أمام بولتون بثلاثية وينتظر الهدية انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالثلاثاء 18 يونيو 2013, 5:31 pm من طرف    اسم الموضوع: سليمان يترشح رسميا للرئاسة المصرية والاخوان يقدمون مرشحا احتياطياانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالأربعاء 30 يناير 2013, 9:03 pm من طرف    اسم الموضوع: كل عيد وانتو بخير يا ربانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالخميس 01 نوفمبر 2012, 11:27 pm من طرف    اسم الموضوع: عيد اضحى سعيد لكل اعضاء المنتدىانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالأحد 28 أكتوبر 2012, 9:46 am من طرف    اسم الموضوع: Poor Egyptian Man انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 9:52 pm من طرف    اسم الموضوع: كيفية إسترجاع إيميل أرسلته بالخطأ [ بدون برنامج ] انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالخميس 06 سبتمبر 2012, 1:19 pm من طرف    اسم الموضوع: ارجو التثبيتانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالخميس 23 أغسطس 2012, 10:31 pm من طرف    اسم الموضوع: ممكن اشهار عندكم انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالأربعاء 15 أغسطس 2012, 7:44 pm من طرف    اسم الموضوع: مـطـلــوب مـشـــرفــيــن لـلـمـنـتـدى .. رشح نفسك للاشراف .. انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالإثنين 13 أغسطس 2012, 4:02 am من طرف    اسم الموضوع: مطلوب مشرفين انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالأربعاء 01 أغسطس 2012, 8:50 am من طرف    اسم الموضوع: حل مشكلة المشرفين لا يستطيعون تثبيت المواضيع انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:50 am من طرف    اسم الموضوع: ارجو الردانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:35 am من طرف    اسم الموضوع: [قوانين القسم]انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 5:15 am من طرف    اسم الموضوع: لو صمدت ل20 ثانيه تبقى عبقريانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:50 am من طرف    اسم الموضوع: المواضيع المثبتةانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:16 am من طرف    اسم الموضوع: صفحة الفيسبوك لدى منتدى سوهنداانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 1:51 pm من طرف    اسم الموضوع: فوائد ذكر اللهانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:33 pm من طرف    اسم الموضوع: طلب لعبةانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:18 pm من طرف    اسم الموضوع: لعبة عندك الجرأة على؟؟؟؟؟؟؟؟انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:10 pm من طرف    اسم الموضوع: قااااااانون فايــــــــــــــــــــز الشهــــــــــــرانا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 11:58 am من طرف

شاطر | 

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

بيكو77

{..بيكو77..}
عضو Vip
عضو Vip

ذكر

مُساهمةموضوع: انا رجعت تاني (كام مره تحب ؟   انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالجمعة 20 أغسطس 2010, 4:37 am

كام مره حسيت انك بتحب؟
مره واحده فى حياتك ؟
ولا مرات فى مره واحده ؟
حبيبت كام مره ؟
ممكن تحب اتنين او تلاته فى وقت واحد ؟
وهل دا يبقى حب ولا اعجاب ولا احتياج للحب ؟
انا من وجهه نظرى ان الحب الحقيقى هو اللى بيكون
عايش طول العمر جواك ومبتقدرش تنساه ابدا ابدا ممكن
يكون الحب الحقيقى هو الحب الاول لانه بيعيش الى مالا
نهايه حتى لو حبيبت بعد كده او اتجوزت بيعيش جواك
حتى ولو بنسبه بسيطه قوى لانه زى الزرعه اللى
بتكون جذوزها متشعبه فى باطن الارض وحتى لو خلعتها
بيفضل بقايا جذور حتى لو ماتت الجذور دى بتفضل برضه
فى الارض الحب الحقيقى هو الاحساس كانك طاير لما تشوف
انسانه تملى عليك حياتك تيجى فى احلامك لما تشفها بتجرى كل
ساعات الدنيا الوقت معاها بيعدى بسرعه جدا هى الانسانه اللى
تفهمك من غير ما تتكلم تفهمك من نظره عين من لمسه تحس
بوجعك قبل ما تقول الاه هى الانسانه انك بتحس قدامها انها
كل حياتك بتحس بحنيتها وتحس بصداقتها وتحس برعايتها ليك
فيه اغنيه لمحمد فوزى" فاطمه وماريكا وراشيل دول جوه قلبى كوكتيل
تعجبنى فى واحده خفتها والتانيه حلاوه لفتتها والتالته دلالها وقساوتها
"والرابعه ادوب ادوب ادوب من بسمتها
وفيه كمان استعراض لفؤاد المهندس وشويكار بيقول قلبى يا غاوى خمس قارات
اعقل اعقل اعقل وارسيلك على قاره
اما بقى المطربه شاديه قالت رايها فى اغنيه ان راح منك يا عين هيروح من قلبى فين
دا القلب يحب مره ميحبش مرتين
وقال عن الحب ابو تمام نقل فؤادك حيث شئت من الهوى ما الحب إلا للحبيب الأول
كم منزل في الأرض يألفه الفتى وحنينه أبدا لأ ول منزل
وقال العلوي الاصبهاني في خلاف ذلك
دع حب أول من كلفت بحبه ما الحب إلا للحبيب الآخر
ما قد تولى لا ارتجاع لطيبه هل غائب اللذات مثل الحاضر
وقال اخر فى خلاف الاتنين
قلبي رهين بالهوى المقتبل فالويل لي في الحب إن لم أعدل
أنا مبتلى ببليتين من الهوى شوق إلى الثاني وذكر الأول
وفى النهايه اقدر اقول ان القلب ممكن يعشق مره ومرات
بس الحب الحقيقى والعشق مبيجيش غير مره واحده بس
اقتباس :

{.... توقيع بيكو77 ....}

زهرة البنفسج

{..زهرة البنفسج..}
عضو فعال
عضو فعال

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا رجعت تاني (كام مره تحب ؟   انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالسبت 21 أغسطس 2010, 12:38 am

ان القلب ممكن يعشق مره ومرات
بس الحب الحقيقى والعشق مبيجيش غير مره واحده بس

سؤالى بقى :

انا على فكره مش فاهمه الفرق بين الحب والعشق

انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ 42

حمد على السلامه وسط اخواتك ونورت المنتدى برجوعك

{.... توقيع زهرة البنفسج ....}

بيكو77

{..بيكو77..}
عضو Vip
عضو Vip

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انا رجعت تاني (كام مره تحب ؟   انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالسبت 21 أغسطس 2010, 1:54 am

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا مرسي جدا جدالكومنتك الرقيق
وسؤالك جميل جدا
انا هقلك من وجة نظري ان الحب دة انك تحبي حد وتسني منة مقابل او يعني نهاية للحب دة طبعا الجواز وبيكون من الطرفين وناس
تقول من طرف واحدوكمان بيستني مقابل

لكن العشق هو انك تشوفي انسان تحبية من غير ما مقايل وتتمني تشوفية سعيد حتى وهو بعيد عنك

شكرا ليكي ويا رب اكون عرفت ارود علي سؤالك

بيكوووووووووووووو

{.... توقيع بيكو77 ....}

اميرة

{..اميرة..}
عضو فضى
عضو فضى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا رجعت تاني (كام مره تحب ؟   انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالسبت 21 أغسطس 2010, 5:09 am

بيكووووووووووو ابن بلدى الغالى اللى منور المنتدى

بيكو ابن بلدى كنت فين ايه الغيابه دى كلها والله حتى البحيره كانت ضلمه من غيرك

منور مكانك والمنتدى ومنور الدنيا كلها

وارد عليك بقى واقول

حب درجات
اقلهم الحب واعلاها العشق
العشق حاله كده تحسى انك مجنونه باللى بتحبيبه ميهمكيش حد ولا يهمك اى حاجه ولا فاكره اى حاجه غير انك معاه بس
لما تعشقى بتشوفى الوحش حلو وتشوفى الليل نهار والشتاء ربيع
هتتغير حياتك مليون فى الميه

انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ 398211932

{.... توقيع اميرة ....}

system

{..system..}
مشرف سابق
مشرف سابق

تاريخ الميلاد : 11/11/1991
ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: رد: انا رجعت تاني (كام مره تحب ؟   انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالسبت 21 أغسطس 2010, 5:32 am

شغل جميل

بس بالنسبة للحب هشوف عندي شوية منه و هتكلم عليه

{.... توقيع system ....}

بيكو77

{..بيكو77..}
عضو Vip
عضو Vip

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انا رجعت تاني (كام مره تحب ؟   انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالسبت 21 أغسطس 2010, 2:04 pm

size=18]السلام عليكم

اولا كلكم وحشني وطبعا لازم بنت بلدي توحشني اولا حدمرسي علي ردودكم حبيبي سستم وكما[ن زهرة البنفسج المهم استنو الموضوع القادم عن

الفرق بين الحب والعشق
[/size]

{.... توقيع بيكو77 ....}

فهد الصحراء

{..فهد الصحراء..}
عضو Vip
عضو Vip

تاريخ الميلاد : 03/01/1973
ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: رد: انا رجعت تاني (كام مره تحب ؟   انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالسبت 21 أغسطس 2010, 3:41 pm

بيكووووو حبيبى قلبى

الف حمد على السلامه يا باشا منور والله

موضوع جميل وده اكيد مش غريب عندك وعن مواضيعك

انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ 10177_1229273740

فالحب الحقيقي هو تبادل شعور مشترك بين طرفين كلٌ منهم

مرتبط بالأخر و كلٌ منهم لا غنى له عن الأخر كالقلب وروح

{.... توقيع فهد الصحراء ....}

حنين

{..حنين..}
عضو مجتهد
عضو مجتهد

تاريخ الميلاد : 15/03/1990
انثى
من ..

مُساهمةموضوع: رد: انا رجعت تاني (كام مره تحب ؟   انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ Emptyالأحد 22 أغسطس 2010, 11:24 pm

حمد على السلامه يا قمر ونورت المنتدى يا بيكو

غايه من الجمال موضوعك

انا رجعت تاني  (كام مره تحب ؟ 2v2ved0

{.... توقيع حنين ....}

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1