منتدى سوهندا لعشق الروح

اصول الرزاله ضحك من القلب
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
اصول الرزاله ضحك من القلب Ezlb9t10
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
اصول الرزاله ضحك من القلب Ezlb9t10
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سوهندا لعشق الروح
    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونياصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:30 am من طرف    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونياصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:26 am من طرف    اسم الموضوع: لو نسيت الباسورد بتاع المنتدى خش وقولىاصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالسبت 07 سبتمبر 2013, 3:56 am من طرف    اسم الموضوع: أحبك اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالخميس 15 أغسطس 2013, 5:42 pm من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:57 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:56 am من طرف    اسم الموضوع: مين هيكنس المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:45 am من طرف    اسم الموضوع: من 1 الى 3 ورحلة الى القمر مع احد الاعضاءاصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:41 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بساصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالجمعة 02 أغسطس 2013, 12:00 am من طرف    اسم الموضوع: .....ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبك....؟؟؟؟؟؟ اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالخميس 01 أغسطس 2013, 1:49 am من طرف    اسم الموضوع: مانشستر يونايتد ينتفض أمام بولتون بثلاثية وينتظر الهدية اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالثلاثاء 18 يونيو 2013, 5:31 pm من طرف    اسم الموضوع: سليمان يترشح رسميا للرئاسة المصرية والاخوان يقدمون مرشحا احتياطيااصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأربعاء 30 يناير 2013, 9:03 pm من طرف    اسم الموضوع: كل عيد وانتو بخير يا رباصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالخميس 01 نوفمبر 2012, 11:27 pm من طرف    اسم الموضوع: عيد اضحى سعيد لكل اعضاء المنتدىاصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأحد 28 أكتوبر 2012, 9:46 am من طرف    اسم الموضوع: Poor Egyptian Man اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 9:52 pm من طرف    اسم الموضوع: كيفية إسترجاع إيميل أرسلته بالخطأ [ بدون برنامج ] اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالخميس 06 سبتمبر 2012, 1:19 pm من طرف    اسم الموضوع: ارجو التثبيتاصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالخميس 23 أغسطس 2012, 10:31 pm من طرف    اسم الموضوع: ممكن اشهار عندكم اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأربعاء 15 أغسطس 2012, 7:44 pm من طرف    اسم الموضوع: مـطـلــوب مـشـــرفــيــن لـلـمـنـتـدى .. رشح نفسك للاشراف .. اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالإثنين 13 أغسطس 2012, 4:02 am من طرف    اسم الموضوع: مطلوب مشرفين اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأربعاء 01 أغسطس 2012, 8:50 am من طرف    اسم الموضوع: حل مشكلة المشرفين لا يستطيعون تثبيت المواضيع اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:50 am من طرف    اسم الموضوع: ارجو الرداصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:35 am من طرف    اسم الموضوع: [قوانين القسم]اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 5:15 am من طرف    اسم الموضوع: لو صمدت ل20 ثانيه تبقى عبقرياصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:50 am من طرف    اسم الموضوع: المواضيع المثبتةاصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:16 am من طرف    اسم الموضوع: صفحة الفيسبوك لدى منتدى سوهندااصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 1:51 pm من طرف    اسم الموضوع: فوائد ذكر اللهاصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:33 pm من طرف    اسم الموضوع: طلب لعبةاصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:18 pm من طرف    اسم الموضوع: لعبة عندك الجرأة على؟؟؟؟؟؟؟؟اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:10 pm من طرف    اسم الموضوع: قااااااانون فايــــــــــــــــــــز الشهــــــــــــراصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 11:58 am من طرف

شاطر | 

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

قلب صادق

{..قلب صادق..}
عضو برنزى
عضو برنزى

ذكر

مُساهمةموضوع: اصول الرزاله ضحك من القلب   اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالثلاثاء 06 يوليو 2010, 5:31 pm

اصول الرزاله ضحك من القلب 87942_11

بصراحة الموضوع ده مهم جدا لأى حد نفسه يبقى رزل او غتيت تيت تيت

او رخم ام ام ام

وطبعا كل ده علشان تعرفوا تغلسوا على خلق الله بضمير

اصول الرزاله ضحك من القلب 26067010

و اليكم قواعد الغلاسة الأصليه

اصول الرزاله ضحك من القلب 958902

قول نكته طويلة و لما تيجى عند آخر سطر - وهو السطر المهم اللى فى الأفيه - أعمل نفسك نسيته ، لو حد غلس عليك قوله .. و الله كانت نكته جامده بس الظاهر أنى نسيتها

هات بخاخة مطهر ديتول و أمشى ورا شخص معين فى اى حته ، و كل ما الشخص دا يمسك حاجة و يسيبها ... تروح رششها بالمطهر على طول

اصول الرزاله ضحك من القلب 16048710

و أنت بتتكلم فى موضوع أقطع كلامك و أدى أنطباع أنك هاتكمل ... و ماتكملش ... بس خلاص كده

لما حد يشكي لك من حاجة قوله أنا عندى مشاكل أكتر منك

و أنت فى مطعم ... بص للى قاعد على الترابيزة اللى جنبك و أنت ماسك لقمه فى ايديك و قول له ... ممكن الطحينه بتاعتك ثوانى ؟

كل ماحد يقولك حاجة عيدها بصيغة سؤال ، مثلا هايقول : مش أنا اتجوزت ، قوله أتجوزت ؟! هيقول : أه الشهر اللى فات ، قوله الشهر اللى فات ؟! و هكذا

اصول الرزاله ضحك من القلب 88750510

و أنت بتتكلم مع حد برق عينيك فجأة و اسأله سمعت ؟! هيسألك سمعت أيه ؟ قوله ولا حاجة ... راحت خلاص
بعد عشر دقايق كرر نفس الحركه تانى

و أنت بتتكلم مع حد ، ماتبصش فى وشه ابدا ، حسسه أنك قرفان منو ومش طايقه من الآخر

و أنت بتتكلم مع حد ، افضل مركز فى وشه جامد ، لغايه ما هوا يقرف منك فى الآخر

اصول الرزاله ضحك من القلب 00000010

طول ما انت قاعد مع زمايلك فى الشغل ، صفر موسيقى نشيد بلادى ، و صدقنى هايحدفوك بأى حاجه فى وشك أيه الرزاله اللى انت فيها دى يا عم أرحمنا بقى

اصول الرزاله ضحك من القلب Thumb10

أستلف قلم من حد ، و حط القلم فى بقك ، و أعمل نفسك بتفكر و منهمك و أنت عمال تعضعض في القلم ، أوووف يخرب بيت الرزاله

و أنت في المول ، ماتمشيش عادى لأ ... أفضل نط لحد ماتوصل للمكان اللى أنت عايزه ، وده فى حد ذاته يعتبر هبل مش رزاله ، بس ما علينا الناس هاتقرف منك برضه و هو المطلوب

في الاتوبيس أمضغ لبانه بصوت عالى و أنت واقف أو قاعد جنب حد بيقرا مجله او جرنان ، و أنت بتقرا معاه طبعا

اصول الرزاله ضحك من القلب 16ga4p10

أعزم ناس في حفلات ناس تانيه عيد ميلاد أو فرح او خطوبه

فى أى حفله انت عاملها اطلب من ال دى جى أنو يشغل أغنية يعيدها 18 مره ورا بعض ... أنا بحب الأغنية دى اوى يا جماعة يا رزالتك يا اخي ربنا يهدك بجد

لو واقف جنب حد بيعد فلوس و في وسط ماهو بيعد ، قول بصوت عالى أى رقم عشوائى 862

اصول الرزاله ضحك من القلب Cash-m10

ألعب فى ألوان التليفزيون لحد ماتبقى كل الناس لونها بنفسجي ، و أعزم أصحابك يتفرجوا عالماتش عندك ... و لو حد اعترض ، قوله أنا شايف أن دا لون الحياة الحقيقي ، ما كنت تسيبهم يتفرجوا عليه فى القهوة أحسن يا عم الحج ايه الرزاله دى

اصول الرزاله ضحك من القلب Ye7_ba10

وانت ماشى في حته كل ماتقابلك حاجة طبل عليها

ألبس جراب زي اللى بيحطوا فيه المسدس ... بس حط فيه الريموت كنترول

أحرق الكتاب أو الفيلم في جملة واحدة ، تعرف الناس نهايته قبلها بمدة ، أوف دا أنت فعلا رزل

غير قناة التلفزيون قبل نهاية الفيلم و أو الماتش ب5 دقايق

اصول الرزاله ضحك من القلب Madman10

أضحك لواحدة ماتعرفهاش في الشارع و قولها بصوت عالى صباح الخير ... عامله أيه ؟ ، هاتديلك بالقلم و تمشى عادى ، يا عم أعمل حساب أنها هيا كمان ممكن تكون شافت الموضوع ده

اصول الرزاله ضحك من القلب Ooouo_10

وكده بقه انا أديتكم العلم اللي ممكن تنتفعوا بيه وتغتتوا على خلق الله عشان الناس تمشي تكلم نفسها في الشارع أكتر مهيه متنيله كمان وكمان

اصول الرزاله ضحك من القلب 128744

{.... توقيع قلب صادق ....}

سما

{..سما..}
عضو Vip
عضو Vip

تاريخ الميلاد : 26/03/1993
انثى
من ..

مُساهمةموضوع: رد: اصول الرزاله ضحك من القلب   اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالثلاثاء 06 يوليو 2010, 11:20 pm

اصول الرزاله ضحك من القلب Imageيا قلب صاادق
عامل ايه يا راجل وحشنى والله

غلس وموضوع غلس ههههههههههههههههههههههههه

لا متزعلش انا بهزر

موضوع جميل يلا الله

اصول الرزاله ضحك من القلب %D8%B1%D8%AC%D9%84%20%D9%8A%D8%B9%D8%B7%D9%89%20%D8%B5%D8%AF%D9%82%D8%A9%281%29

{.... توقيع سما ....}

قلب صادق

{..قلب صادق..}
عضو برنزى
عضو برنزى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اصول الرزاله ضحك من القلب   اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأربعاء 07 يوليو 2010, 3:40 pm

اصول الرزاله ضحك من القلب 61631

اهلا وسهلا يا سما نورتى الموضوع واتمنى انه يكون عجبك

ومش تخافى انا مش بزعل خالص خالص لما حد يقول عليا غلس
لكن موضوعى لا محدش يقول عليه غلس بقى هه مليش دعوه

وايه موضوع جميل يلا الله وصرة الدنانير وملاكى قريش اللى انتى جايه بيها دى

عموما انا هقولك على حاجه واحده بس

هى

هى

هى

ولا بلاش بقى بعدين

اصول الرزاله ضحك من القلب 302207

حنين

{..حنين..}
عضو مجتهد
عضو مجتهد

تاريخ الميلاد : 15/03/1990
انثى
من ..

مُساهمةموضوع: رد: اصول الرزاله ضحك من القلب   اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأربعاء 07 يوليو 2010, 3:55 pm

مش فاااااااااااااااااااااااااااااااااااااهمة هو الموضوع بيتكلم عن ايه اصلاااااااااااااااااااا

{.... توقيع حنين ....}

قلب صادق

{..قلب صادق..}
عضو برنزى
عضو برنزى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اصول الرزاله ضحك من القلب   اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأربعاء 07 يوليو 2010, 11:47 pm

من الملحوظ فى الفتره الاخيره على حنين هذه الجمله

مش
فاااااااااااااااااااااااااااااااااااااهمة

انتى عندك مشكله ؟؟
ولا انتى غيرتى شكرا وخليتيها مش فاهمه

الموضوع هزار وهو ازاى نكون غلسين مع الناس عادى يعنى
ولا كده انتى بتغلسى عليا والموضوع جاب نتيجه معاكى..؟؟

my sohanda

{..my sohanda..}
مـؤسس الموقع
مـؤسس الموقع

تاريخ الميلاد : 25/06/1993
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اصول الرزاله ضحك من القلب   اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالخميس 08 يوليو 2010, 12:36 am

اصول الرزاله ضحك من القلب 21-44310

اصول الرزاله ضحك من القلب 27679kuue4lav0y

اصول الرزاله ضحك من القلب 256761vb162t1wpu

احنا بنشكرك جدا على هذه النصائح الغاليه

وبالفعل انت احسن واحد فينا على علم بهذا الموضوع

ياغلس

اصول الرزاله ضحك من القلب 256761vb162t1wpu

اصول الرزاله ضحك من القلب Crazyg10

وبجد بعد ما شوفنه موضوعك ده وطبعا باقى مواضيعك

احنا كلنا بنعترف انك اغلس واحد واغتت واحد فى المنتدى

اصول الرزاله ضحك من القلب Clip-a10

اصول الرزاله ضحك من القلب 11

{.... توقيع my sohanda ....}

رقة القلب

{..رقة القلب..}
عضو مشارك
عضو مشارك

مُساهمةموضوع: رد: اصول الرزاله ضحك من القلب   اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالخميس 08 يوليو 2010, 2:12 am

هههههههههههههههههههه

يعنى كل ده عن الغلس والرخمه

والله معولمات مفيده جدااااااا

ده انا كده كنت اعرف ناس غلسين كتير ومكنتش اعرف

هههههههههههههههههههههه

بجد جميل يا قلب صادق
اصول الرزاله ضحك من القلب Mag7ool_link@yahoo.com24_05_2007_22_49_41w6w_w6w_20050424013542307dbf32ab2

{.... توقيع رقة القلب ....}

قلب صادق

{..قلب صادق..}
عضو برنزى
عضو برنزى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اصول الرزاله ضحك من القلب   اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالخميس 08 يوليو 2010, 5:54 pm

اولا كده مرحبا بسوهندا ورقة القلب منورين موضوعى وفرحت جدا بردكم
شكرا ليكواا

ويا رقة القلب شوفتى بقى العلم نور إزاى
خلى بالك بقى بعد كده ومش تخلى حد يغلس عليكى
ااااه خليكى ناصحه

وبالنسبه لسوهندا ميرسى ليكى ولرقه ردك عليا انتى طيبه قوى
انتى دايما بتعاملنى معامله جميله وبعرف ايه ممكن يحصلى فى الاخر

اصول الرزاله ضحك من القلب 45g45f10

فهد الصحراء

{..فهد الصحراء..}
عضو Vip
عضو Vip

تاريخ الميلاد : 03/01/1973
ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: رد: اصول الرزاله ضحك من القلب   اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالخميس 08 يوليو 2010, 10:48 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه

ده على كده الناس كلهم غلسين مش اللى نعرفهم بس

وعلى فكرة يا قلب صادق صورتك حلوة وانت مرفوع

ههههههههههههههههههه

موضوع روعه طبعاااااا

اصول الرزاله ضحك من القلب Pofffsfn2

{.... توقيع فهد الصحراء ....}

قاهر الظلام

{..قاهر الظلام..}
عضو مشارك
عضو مشارك

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اصول الرزاله ضحك من القلب   اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالجمعة 09 يوليو 2010, 8:07 pm

اصول الرزاله ضحك من القلب 245828

انا هعمل بكل كلامك من دلوقتى

وخصو حته التلفزيون ههههههههههههههه

بجد موضوع روعه يا قلب صادق

اصول الرزاله ضحك من القلب Myspacepicturecodes146un4

{.... توقيع قاهر الظلام ....}

رقة القلب

{..رقة القلب..}
عضو مشارك
عضو مشارك

مُساهمةموضوع: رد: اصول الرزاله ضحك من القلب   اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالسبت 10 يوليو 2010, 6:15 pm

طيب انا من الغلسه والرزله

هقولك موضوعك وحش اوووووووووى

:تسلم ايدك:

{.... توقيع رقة القلب ....}

بسمه امل

{..بسمه امل..}
عضو مشارك
عضو مشارك

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اصول الرزاله ضحك من القلب   اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأحد 11 يوليو 2010, 2:35 pm

انا بسمع بالنصحيه واول واحد هعمل معه كده انت

ههههههههههههههههههههه

:الله نور:

{.... توقيع بسمه امل ....}

منار

{..منار..}
عضو برنزى
عضو برنزى

تاريخ الميلاد : 23/02/1992
انثى
من ..

مُساهمةموضوع: رد: اصول الرزاله ضحك من القلب   اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالثلاثاء 13 يوليو 2010, 10:54 pm

حلو اوى الموضوع وانا بجرب على كل الناس

انا تلميذه شاطره يا قلب صادق

وان شاء الل هجرب عليك طبعاااااااااااااااا

اصول الرزاله ضحك من القلب %D8%AA%D9%84%D9%85%D9%8A%D8%B0%D8%A9%2B%D9%86%D8%AC%D9%8A%D8%A8%D8%A9

{.... توقيع منار ....}

قلب صادق

{..قلب صادق..}
عضو برنزى
عضو برنزى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اصول الرزاله ضحك من القلب   اصول الرزاله ضحك من القلب Emptyالأربعاء 14 يوليو 2010, 6:17 pm

بجد شكرا لكل اللى شاركو معايا فى الموضوع حاجه تخلى الواحد مبسوط

شكرا يا فهد الصحراء على ردك بس انت بتخوفنى ليه مش كفايا اللى هما عاوزين يعملو فيا

وتسلم قاهر الظلام وانا عملت اللى عليا اهو متسبش حد فحاله بقى وحلو قوى العصابه اللى انت حاطط صورتها دى غلسين غلسين يعنى

ورقه القلب ايه الغلاسه دى يخراشى انا موضوعى وحش اهو انتى ههههههههههه شوفتى بقى الغلاسه إزاى

بسمه امل جميل انك تسمعى النصيحه وانا مبسوت وفرحان خالس انك اختارتينى اول واحد تعملى فيه كده واكيد هكون اخر واحد علشان انتى هتحرمى تعملى كده تانى ودى نصيحه بردو ههههههههه سامعه ولا لا

والتلميذه الشاطره منار قال تلميذه شاطره قال وايه هجرب عليك دى لا كده بلح قوى انتوا مهيسين ولا ايه خلى بالك انا المره دى عامل اصول الرزاله المره الجايه ممكن تبقى فنون القتال ههههههههههه ونجرب كلنا بقى

بجد يجماعه انا ببقى مبسوط وانا معاكوا بغض النظر عن الغلاسه اللى انتوا فيها بس ببقى مبسوط هههههههههههههههه

اصول الرزاله ضحك من القلب 128744

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1