منتدى سوهندا لعشق الروح

ليه الاهمال ده
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
ليه الاهمال ده Ezlb9t10
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
ليه الاهمال ده Ezlb9t10
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سوهندا لعشق الروح
    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونيليه الاهمال ده Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:30 am من طرف    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونيليه الاهمال ده Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:26 am من طرف    اسم الموضوع: لو نسيت الباسورد بتاع المنتدى خش وقولىليه الاهمال ده Emptyالسبت 07 سبتمبر 2013, 3:56 am من طرف    اسم الموضوع: أحبك ليه الاهمال ده Emptyالخميس 15 أغسطس 2013, 5:42 pm من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس ليه الاهمال ده Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:57 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس ليه الاهمال ده Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:56 am من طرف    اسم الموضوع: مين هيكنس المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟ليه الاهمال ده Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:45 am من طرف    اسم الموضوع: من 1 الى 3 ورحلة الى القمر مع احد الاعضاءليه الاهمال ده Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:41 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بسليه الاهمال ده Emptyالجمعة 02 أغسطس 2013, 12:00 am من طرف    اسم الموضوع: .....ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبك....؟؟؟؟؟؟ ليه الاهمال ده Emptyالخميس 01 أغسطس 2013, 1:49 am من طرف    اسم الموضوع: مانشستر يونايتد ينتفض أمام بولتون بثلاثية وينتظر الهدية ليه الاهمال ده Emptyالثلاثاء 18 يونيو 2013, 5:31 pm من طرف    اسم الموضوع: سليمان يترشح رسميا للرئاسة المصرية والاخوان يقدمون مرشحا احتياطياليه الاهمال ده Emptyالأربعاء 30 يناير 2013, 9:03 pm من طرف    اسم الموضوع: كل عيد وانتو بخير يا ربليه الاهمال ده Emptyالخميس 01 نوفمبر 2012, 11:27 pm من طرف    اسم الموضوع: عيد اضحى سعيد لكل اعضاء المنتدىليه الاهمال ده Emptyالأحد 28 أكتوبر 2012, 9:46 am من طرف    اسم الموضوع: Poor Egyptian Man ليه الاهمال ده Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 9:52 pm من طرف    اسم الموضوع: كيفية إسترجاع إيميل أرسلته بالخطأ [ بدون برنامج ] ليه الاهمال ده Emptyالخميس 06 سبتمبر 2012, 1:19 pm من طرف    اسم الموضوع: ارجو التثبيتليه الاهمال ده Emptyالخميس 23 أغسطس 2012, 10:31 pm من طرف    اسم الموضوع: ممكن اشهار عندكم ليه الاهمال ده Emptyالأربعاء 15 أغسطس 2012, 7:44 pm من طرف    اسم الموضوع: مـطـلــوب مـشـــرفــيــن لـلـمـنـتـدى .. رشح نفسك للاشراف .. ليه الاهمال ده Emptyالإثنين 13 أغسطس 2012, 4:02 am من طرف    اسم الموضوع: مطلوب مشرفين ليه الاهمال ده Emptyالأربعاء 01 أغسطس 2012, 8:50 am من طرف    اسم الموضوع: حل مشكلة المشرفين لا يستطيعون تثبيت المواضيع ليه الاهمال ده Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:50 am من طرف    اسم الموضوع: ارجو الردليه الاهمال ده Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:35 am من طرف    اسم الموضوع: [قوانين القسم]ليه الاهمال ده Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 5:15 am من طرف    اسم الموضوع: لو صمدت ل20 ثانيه تبقى عبقريليه الاهمال ده Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:50 am من طرف    اسم الموضوع: المواضيع المثبتةليه الاهمال ده Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:16 am من طرف    اسم الموضوع: صفحة الفيسبوك لدى منتدى سوهنداليه الاهمال ده Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 1:51 pm من طرف    اسم الموضوع: فوائد ذكر اللهليه الاهمال ده Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:33 pm من طرف    اسم الموضوع: طلب لعبةليه الاهمال ده Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:18 pm من طرف    اسم الموضوع: لعبة عندك الجرأة على؟؟؟؟؟؟؟؟ليه الاهمال ده Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:10 pm من طرف    اسم الموضوع: قااااااانون فايــــــــــــــــــــز الشهــــــــــــرليه الاهمال ده Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 11:58 am من طرف

شاطر | 

ليه الاهمال ده

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

system

{..system..}
مشرف سابق
مشرف سابق

تاريخ الميلاد : 11/11/1991
ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: ليه الاهمال ده   ليه الاهمال ده Emptyالثلاثاء 09 مارس 2010, 1:06 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

اولا بقول اسف علي الكلام اللي هقوله ده وياريت الكل يفهم ويقدر صح

ايه اللي انا شايفة في المنتدي ده اهمال مفيش بعد كده انا الوحيد اللي مهتم بكل حاجة سواء مواضيع ولا اشراف
ياريت حد مقدر اخرنا ايه هنا رد سوهندا انتي فين من المنتدي انا فعلا برفع برامج وعارف اني مش هكسب حاجة
من ورا اي حاجة من هنا ولا حتي شهرة ولو شهرة مش هتبقي اللي انا عاوزاها
كل يوم بنزل مواضيع ومش اي مواضيع سواء شرح ولا برامج ولا العاب ولا صور انا لو بعمل كده في
موقع تاني هيعملولي وسام لكن فعلا هنا كل حاجة اهمال في اهمال البوابة بقالها مليون سنة
مش اتحدثت طب ليه اماال عامليين المنتدي ليه نفتكر كلنا مع بعض زميل لينا اسمه روميو الحب
كان مشرف عام تقريبا هو فين ساب من المنتدي اكيد من الاهمال اللي فيه
وبعدين هنفضل لحد امتة انا ببقي بالربع ساعات علي اما حد يدخل الكل بيقول منتدي العاشقيين كل
واحد واخدله بنت وبيحب فيها انا وبيتقال علي اني من الناس دي
انا مش داخل المنتدي استعرض ولا اقول اني داخل احب ولا داخل لاي غرض تاني انا الحمد
لله دخلت هنا من حبي في المنتدي وبرفع برامج وبرفع كل حاجة من حبي في المنتدي
يكفيني اني اتعرفت علي ناس زييكم مش يبدوا ليكم ان كلامي متناقض بس فعلا انا بقول كل الكلام ده من قلبي
في اللحظة اللي اديا بتكتب فيها يعني انا مش مخطط للكلام ده انا لما شوفت المنتدي كده لقيت نفسي
بكتب فعلا
غير كده بلاقي ناس معمولة اشراف وهيا مبتعملش حاجة يا خصارة واللهي
انا مش هقول اني مش هدخل المنتدي تاني لا هدخل كل يوم كمان بس انا هرجع عضو زي اي عضو
مش عاوز اشرف ومش عاوز حاجة بس مش هرفع برامج لان كل مجهودي هنا رايح هبائا
ولا حد مقدر انا لو في موقع كبير وعملت كمية الاسطوانات التجميعية كنت علي الاقل هكسب شهرة
لكن احنا فين من كل ده انا هرجع عضو تاني اخري ارد علي موضوع لكن برامج مش منزل ولا عامل حاجة تاني
لان مجودي مش منه اي داعي ولا اي لازمة
الكل يقولي رائيه ونقضه

تحياتي للجميع

{.... توقيع system ....}

اميرة

{..اميرة..}
عضو فضى
عضو فضى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ليه الاهمال ده   ليه الاهمال ده Emptyالأربعاء 10 مارس 2010, 11:51 pm

بص يا محمد اولا بجد شكرا على تعبك معنا هنا واحنا كلنا عارفين تعبك
بس الاهمام لان سوهندا مش بتدخل والكل رجع كليته تانى
ورميو الحب سبب المنتدى مش علشان الاهمام لا علشان هو عمل منتدى لنفسه وبردو فشا وكمان هو بيشتغل دلوقتى ومش بيدخل نت
وكمان كل اللى هنا بيحبك وبيرد على مواضيعك ده يمكن انت اكطتر واحد بيترد عليه هنا
وكمان الكل بيعشق المنتدى علشان المنتدى مش علشان البنات اللى فيه
بديل انك بتعمل مواضيع وانا وبعمل واسلام وعبير وحنين وكلنا مهما حصل من مشاكل الكطل بيدخل وسعمل
وبجد انت افضل عضو تستحق انك تكون مشرف
واكيد سوهندا لم ترجع ان شاء الله لها وجه نظر تانيه فى موضوع الاشراف
وشكر يا قمر على الموضوع اللى يمكن لو حد دخله يعرف ان الكل هنا بيعشق المنتدى علشان المنتدى نفسه

{.... توقيع اميرة ....}

فهد الصحراء

{..فهد الصحراء..}
عضو Vip
عضو Vip

تاريخ الميلاد : 03/01/1973
ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: رد: ليه الاهمال ده   ليه الاهمال ده Emptyالجمعة 12 مارس 2010, 12:08 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
طبعا احب ان اقدم شكرى على موضوعك ده
بس انا مش شايف اهمال اصلا
لان الكل بيدخل النت على قد ما يستطيع
يعنى الكل بيدخل فى وقت الفراغ ومش مطلوب ان الواحد يفرغ نفسه لنت صح ولا انا غلط
وكمان فى مشغال عند كل واحد شغل او كليه او او او
وكمان مشاء الله اى حد بيدخل ولو بعد فتره كبيره بيدخل يعمل مواضيع ويرد ويمكن واضح
من عدد المواضيع لكل عضو
ولك منى خالص تحياتى
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

{.... توقيع فهد الصحراء ....}

system

{..system..}
مشرف سابق
مشرف سابق

تاريخ الميلاد : 11/11/1991
ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: رد: ليه الاهمال ده   ليه الاهمال ده Emptyالجمعة 12 مارس 2010, 12:22 am

اشركم علي الردود دي وده اصلا هدفي الحقيقي انكم تصحوا شوية وتقدروا المنتدي اكتر واكتر

{.... توقيع system ....}

همسه فرح

{..همسه فرح..}
عضو مجتهد
عضو مجتهد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ليه الاهمال ده   ليه الاهمال ده Emptyالجمعة 12 مارس 2010, 12:46 am

]ايه ده
هو انا علشان كنت مسافره شويه ارجع القى الدنيا مقلوبه علشانى ههههههههههههههه

لا بجد انا كمان مع كلام فهد ان احنا هنا يد واحد ومش معنى ان محدش بيدخل عطول يبقى بيهمل المنتدى بالعكس
احنا اول ما بندخل النت اول حاجه بنفتحها المنتدى
ودايما يا بنعمل مواضيع او بنرد
وكمان احنا هنا فى المنتدى علشان احنا بنحب المنتدى فعلا
والحمد الله الكل شايف وعارف حبنا لبعض والتمسك اللى فى اعضاء المنتدى
بس جميل منك يا محمد الموضوع ده
علشان على الاقل الكل يعرف ان احنا مهما نبعد او نغيب بنرجع تانى افضل واحسن من الاول
وان شاء الله المنتدى يكبر بينا ونعمل الاحسن والاخسن
وكمان يا محمد احنا مش موافقين انك تكون عضو بعد ما انت مشرف عام
وده حقنا عليك انك تكون مشرف هنا
وبجد احنا افضل شئ هنا ان احنا بنحب بعض فى الله بدون اى مقابل
وكمان مهم حد دخل وكتب او قال كلام قذر لا يهز فينا شعره لان احنا الحمد الله عارفين احنا هنا ليه وبنحب بعض قد ايه طبعا فى الله
وان شاء الله المنتدى يكبر ويكبر
ويجد افضل موضوع لك يا كنيج البرامج ومن قلبى بقولك تسلم ايدك

{.... توقيع همسه فرح ....}

حنين

{..حنين..}
عضو مجتهد
عضو مجتهد

تاريخ الميلاد : 15/03/1990
انثى
من ..

مُساهمةموضوع: رد: ليه الاهمال ده   ليه الاهمال ده Emptyالأحد 14 مارس 2010, 11:59 am

والله انا مش كنت بدخل علشان جهازى كان مش شغال
بس هدخل تانى كتير واعمل مواضيع وارد اكتر من الاول
وكمان هو ايه اللى انت تسيب الاشراف يا محمد ده كلام بردو
امال احنا هنزر مع مين ونضحك ونفرح بمواضيع مين الجميله
وعفكرة بقى انت افضل واحد هنا فى مواضيعه
وبلاش تخلى كلام الناس اللى بتحقد علينا ياثر عليك
اللى قول يقول
اهم حاجه احنا ايه والحمد الله احنا هنا علشان فعلا بنحب بعض بس اخوات مش لكتر
ةشكرا على موضوعك الجميل اللى خلى الكل يدخل وبيقى يد واحدة

{.... توقيع حنين ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ليه الاهمال ده   ليه الاهمال ده Emptyالأحد 06 نوفمبر 2011, 1:03 pm

تم إعادة هيكلة نظام المنتدى .. arrow

يغلقـ ..

{.... توقيع ???? ....}

ليه الاهمال ده

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1