منتدى سوهندا لعشق الروح

يوميات مشرف في منتدى الحلقه الاولي
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Ezlb9t10
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Ezlb9t10
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سوهندا لعشق الروح
    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونييوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:30 am من طرف    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونييوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:26 am من طرف    اسم الموضوع: لو نسيت الباسورد بتاع المنتدى خش وقولىيوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالسبت 07 سبتمبر 2013, 3:56 am من طرف    اسم الموضوع: أحبك يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالخميس 15 أغسطس 2013, 5:42 pm من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:57 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:56 am من طرف    اسم الموضوع: مين هيكنس المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:45 am من طرف    اسم الموضوع: من 1 الى 3 ورحلة الى القمر مع احد الاعضاءيوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:41 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بسيوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالجمعة 02 أغسطس 2013, 12:00 am من طرف    اسم الموضوع: .....ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبك....؟؟؟؟؟؟ يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالخميس 01 أغسطس 2013, 1:49 am من طرف    اسم الموضوع: مانشستر يونايتد ينتفض أمام بولتون بثلاثية وينتظر الهدية يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالثلاثاء 18 يونيو 2013, 5:31 pm من طرف    اسم الموضوع: سليمان يترشح رسميا للرئاسة المصرية والاخوان يقدمون مرشحا احتياطيايوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأربعاء 30 يناير 2013, 9:03 pm من طرف    اسم الموضوع: كل عيد وانتو بخير يا ربيوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالخميس 01 نوفمبر 2012, 11:27 pm من طرف    اسم الموضوع: عيد اضحى سعيد لكل اعضاء المنتدىيوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأحد 28 أكتوبر 2012, 9:46 am من طرف    اسم الموضوع: Poor Egyptian Man يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 9:52 pm من طرف    اسم الموضوع: كيفية إسترجاع إيميل أرسلته بالخطأ [ بدون برنامج ] يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالخميس 06 سبتمبر 2012, 1:19 pm من طرف    اسم الموضوع: ارجو التثبيتيوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالخميس 23 أغسطس 2012, 10:31 pm من طرف    اسم الموضوع: ممكن اشهار عندكم يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأربعاء 15 أغسطس 2012, 7:44 pm من طرف    اسم الموضوع: مـطـلــوب مـشـــرفــيــن لـلـمـنـتـدى .. رشح نفسك للاشراف .. يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالإثنين 13 أغسطس 2012, 4:02 am من طرف    اسم الموضوع: مطلوب مشرفين يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأربعاء 01 أغسطس 2012, 8:50 am من طرف    اسم الموضوع: حل مشكلة المشرفين لا يستطيعون تثبيت المواضيع يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:50 am من طرف    اسم الموضوع: ارجو الرديوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:35 am من طرف    اسم الموضوع: [قوانين القسم]يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 5:15 am من طرف    اسم الموضوع: لو صمدت ل20 ثانيه تبقى عبقرييوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:50 am من طرف    اسم الموضوع: المواضيع المثبتةيوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:16 am من طرف    اسم الموضوع: صفحة الفيسبوك لدى منتدى سوهندايوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 1:51 pm من طرف    اسم الموضوع: فوائد ذكر اللهيوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:33 pm من طرف    اسم الموضوع: طلب لعبةيوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:18 pm من طرف    اسم الموضوع: لعبة عندك الجرأة على؟؟؟؟؟؟؟؟يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:10 pm من طرف    اسم الموضوع: قااااااانون فايــــــــــــــــــــز الشهــــــــــــريوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 11:58 am من طرف

شاطر | 

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

مشرف عام magic

{..مشرف عام magic..}
عضو جديد
عضو جديد

تاريخ الميلاد : 10/02/1989
ذكر

مُساهمةموضوع: يوميات مشرف في منتدى الحلقه الاولي   يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأحد 11 يناير 2009, 4:27 am

يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي 2jd11g8

يوميات مشرف في المنتدى

الموضوع عباره عن حلقات متجدده من يوميات المشرفين فى المنتدى

- - - - - - - - - - - - - - -

الحلقه الاولى

- - - - - - - - - - - - - - -

اول ما قام من النوم لقى الموبايل بتاعه بيرن

فلقى الادمن بتاع المنتدى بيتصل بيه

المشرف:اصطبحنا واصبح الملك لله ......صباح الخير يا فندم

الادمن: خير هييجى منين الخير ياسى زفت

انت سايب قسمك ونايم الله يخرب بيت اللى شار عليا الشورة السودة دى انى امسكك مشرف انت متنفعش حتى تبقى عضو موقوف

المشرف : ليه بس يا فندم دا انا حتى مغسلتش وشى ودخلت على طول على المنتدى

الادمن : عموما ادخل شوف قسمك ودا اخر انذار ليك

وانتهت المكالمه والمشرف طبعا مضايق وبيقول انا ايه بس ياربى اللى دبسنى التدبيسه السودة دى ماكنت عضو وميه ميه المهم دخل على الرسايل الخاصه بتاعته بقى لقى الرسايل دى

الرسالة الأولى

السلام عليكم ...ازيك مشرفنا .. بقولك أنا اضفت موضوع بس معرفش شكله نزل ثلاث مرات بالغلط أحذف أي واحد فيهم .. اللي يعجبك أنت بس احذف

الرسالة الثانية

مرحب مشرفنا ..... بقلك شوف : في عضو قاعدلي كل موضوع يرد عليا ويهيني قدام الأعضاء ... لو ماسكتوش هعمل حاجه محصلتش.. واقلبلكم المنتدى .. وقد اعذر من بنجر ...

الرسالة الثالثة

ياااأبو الشبااااااااااااب ألحقني ... كل ما أدخل المنتدى يطلعني بره ... ومش راضي يدخلني ايه الحكاية شكلها كدة الدخول. بفلوس ....

الرسالة الرابعة

مشرفنا ... ممكن لو سمحت تعدل اسمي من الحلوة الى ملكة جمال المنتديات <<<<<<<< مصدقه نفسها

الرسالة الخامسة

هاي عمري ... يارب تكون مبسوط .. بصراحة شخصيتك عاجباني ولك هيببة في المنتدى بس ياريت يعني اذا عملت موضوع ثبتلهولي ..على فكرة انا زعلانة محدش يثبتلي مواضيعي

وانا مال اهلى انا محدش بيثبتلك مواضيعك متتحرقى انتى والمنتدى
دا رده طبعا

الرسالة السادسة

ياعم هقلك على حاجة : مش هسلم عليك ولا حاجة انت أصلاُ ماتستاهلش كل ما اعمل موضوع تحذفهولي .. عجيبة والله ...

الرسالة السابعة

مساك زي الفل يا سوبر ستار المنتدى ...
بصراحة انا مكسوف منك عايز أطلب طلب بسيط ... يعني انا عايز اعرف ازاي المشرف بيتعامل مع المواضيع و ايه الطريقة يعني بالعربي الفصيح .. عايز الباسوورد بتاعتك اذا تكرمت

(ماهو دا اللى ناقص)

الرسالة الثامنة

يا اخي انت زودتها ... شايف نفسك علينا وكل مانكلمك ما تديناش وش .. ياخي الاشراف مش يعني بقيت ملك ... اختشي على دمك بقى .. قال مشرف قاال ... انت أصلاً خدام عندنا يعني تخدمنا .. اقولك : روح هاتلي واحد شاااي

صحيح الى ميعرفش يقول عدس

الرسالة التاسعة

حبيب قلبى... ازيك حبي .. عرفتني ؟؟ أنا أمورة .. واحشني اوي ... اقلك كلمني على الياهو ضروري ... بااااااااااي

الرسالة العاشرة

(من المشرف العام)

السلام عليكم ..أخي ...الاحظ كثرة الشكاوي من الأعضاء وكثرة المشاكل أرجوا تهدئة الأمور بأسرع وقت .. وان تفعل أي شي لمصلحة المنتدى ... وشكرا ...

الرساله الحادى عشر

لو سمحت والنبى يا سعاده الباشا فى بنت موجوده على المنتدى ياريت تبقى تبعتلى ايميلها على ايميلى وليك الحلاوة طبعا

( ليه يعنى قالولك عليا فتحها عالم سمسم بوزع ايميلات )

بعدها الحمد لله المشرف اتجنن

انتظرو باقي الحلقات بس ده لو الحلقه دي عجبتكم واكيد انا هعرف من الردود

مع خالص حبي وتقديري

mostafa magic

يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي 21b99pw
يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي 2e2i1rr
:lol!:

{.... توقيع مشرف عام magic ....}

فهد الصحراء

{..فهد الصحراء..}
عضو Vip
عضو Vip

تاريخ الميلاد : 03/01/1973
ذكر
من ..

مُساهمةموضوع: رد: يوميات مشرف في منتدى الحلقه الاولي   يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالأحد 11 يناير 2009, 4:49 am

مشرفنا العزيز بجد انا مش لاقى كلام اقوله لجمال موضوعك

بجد الحلقه جميله وارجوا المتابعه

ربنا يوفقك

قلب الاسد

{.... توقيع فهد الصحراء ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: موضوع يومياتت مشرف   يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالإثنين 12 يناير 2009, 12:00 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

نيس ياماجيك بجد موضوع هايل والله وجديد وربنا يكون في عونك ههههههههههههههههههههههههه
ربنا يوفقك ماجيك علي مواضيعك الجميله بجد
وان شاء الله بنسيتني منك المزيد والمزيد زي ماعودتنا

{.... توقيع ???? ....}

sohanda

{..sohanda..}
مـؤسس الموقع
مـؤسس الموقع

تاريخ الميلاد : 25/06/1993
انثى

مُساهمةموضوع: رد: يوميات مشرف في منتدى الحلقه الاولي   يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالإثنين 12 يناير 2009, 10:52 am

يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي 57394211

بما انى انا المديرة الغلسه اللى صحيتاك من النوم وانت المشرف الكسلان وبتنام كتير

احب اقولك ان موضوعك لاسف جميل موووووت كان نفسى يبقى وحش علشان

افصلك من المنتدى بس كفايه عليك بريد الاعضاء ههههههههههه

بجد موت روعه مااااجيك بس ده الماجيك ومواضيعه المبدعه تسلم ايدك
يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Fi687511
****** سوهندااااا *****

{.... توقيع sohanda ....}

عدل سابقا من قبل سوهنداااااا في الإثنين 12 يناير 2009, 9:28 pm عدل 2 مرات

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: يوميات مشرف ففي منتدي   يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالإثنين 12 يناير 2009, 11:15 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

موضوع جامد جدا ياماجيك تسلم ايدك ماجيك بمواضيعك الجميله
واكيد طبعا هننتظر منك المزيد والاكتر ان شاء الله ربنا يوفقك

{.... توقيع ???? ....}

مشرف عام magic

{..مشرف عام magic..}
عضو جديد
عضو جديد

تاريخ الميلاد : 10/02/1989
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يوميات مشرف في منتدى الحلقه الاولي   يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالإثنين 12 يناير 2009, 3:24 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

شكرا لكل واحد رد عليا في الموضوع وقالي شكرا وسوري يا مديره كلو هزار في هزار بس متبقيش تصحيني من النوم تاني :lol!:

{.... توقيع مشرف عام magic ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يوميات مشرف في منتدى الحلقه الاولي   يوميات مشرف في منتدى  الحلقه الاولي Emptyالإثنين 12 يناير 2009, 5:24 pm

السلام عليكم
موضوع جميل اوى هههههههههههه تسلم ايدك ياماجيك

{.... توقيع ???? ....}

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1