منتدى سوهندا لعشق الروح

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Ezlb9t10
{ منتـــــــدى سوهنداااا لعشـــــق الـــروح }
لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Ezlb9t10
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سوهندا لعشق الروح
    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونيلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:30 am من طرف    اسم الموضوع: شركة النيل للتسويق الالكترونيلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأربعاء 12 نوفمبر 2014, 10:26 am من طرف    اسم الموضوع: لو نسيت الباسورد بتاع المنتدى خش وقولىلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالسبت 07 سبتمبر 2013, 3:56 am من طرف    اسم الموضوع: أحبك لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالخميس 15 أغسطس 2013, 5:42 pm من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:57 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بس لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 11 أغسطس 2013, 2:56 am من طرف    اسم الموضوع: مين هيكنس المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:45 am من طرف    اسم الموضوع: من 1 الى 3 ورحلة الى القمر مع احد الاعضاءلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالسبت 03 أغسطس 2013, 4:41 am من طرف    اسم الموضوع: فين اخواتى وحبايبى ...رحتو فين بسلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالجمعة 02 أغسطس 2013, 12:00 am من طرف    اسم الموضوع: .....ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبك....؟؟؟؟؟؟ لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالخميس 01 أغسطس 2013, 1:49 am من طرف    اسم الموضوع: مانشستر يونايتد ينتفض أمام بولتون بثلاثية وينتظر الهدية لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 18 يونيو 2013, 5:31 pm من طرف    اسم الموضوع: سليمان يترشح رسميا للرئاسة المصرية والاخوان يقدمون مرشحا احتياطيالماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأربعاء 30 يناير 2013, 9:03 pm من طرف    اسم الموضوع: كل عيد وانتو بخير يا ربلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالخميس 01 نوفمبر 2012, 11:27 pm من طرف    اسم الموضوع: عيد اضحى سعيد لكل اعضاء المنتدىلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 28 أكتوبر 2012, 9:46 am من طرف    اسم الموضوع: Poor Egyptian Man لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 9:52 pm من طرف    اسم الموضوع: كيفية إسترجاع إيميل أرسلته بالخطأ [ بدون برنامج ] لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالخميس 06 سبتمبر 2012, 1:19 pm من طرف    اسم الموضوع: ارجو التثبيتلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالخميس 23 أغسطس 2012, 10:31 pm من طرف    اسم الموضوع: ممكن اشهار عندكم لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأربعاء 15 أغسطس 2012, 7:44 pm من طرف    اسم الموضوع: مـطـلــوب مـشـــرفــيــن لـلـمـنـتـدى .. رشح نفسك للاشراف .. لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالإثنين 13 أغسطس 2012, 4:02 am من طرف    اسم الموضوع: مطلوب مشرفين لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأربعاء 01 أغسطس 2012, 8:50 am من طرف    اسم الموضوع: حل مشكلة المشرفين لا يستطيعون تثبيت المواضيع لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:50 am من طرف    اسم الموضوع: ارجو الردلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 10:35 am من طرف    اسم الموضوع: [قوانين القسم]لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 5:15 am من طرف    اسم الموضوع: لو صمدت ل20 ثانيه تبقى عبقريلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:50 am من طرف    اسم الموضوع: المواضيع المثبتةلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالإثنين 30 يوليو 2012, 4:16 am من طرف    اسم الموضوع: صفحة الفيسبوك لدى منتدى سوهندالماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 1:51 pm من طرف    اسم الموضوع: فوائد ذكر اللهلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:33 pm من طرف    اسم الموضوع: طلب لعبةلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:18 pm من طرف    اسم الموضوع: لعبة عندك الجرأة على؟؟؟؟؟؟؟؟لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 12:10 pm من طرف    اسم الموضوع: قااااااانون فايــــــــــــــــــــز الشهــــــــــــرلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 29 يوليو 2012, 11:58 am من طرف

شاطر | 

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة

sohanda

{..sohanda..}
مـؤسس الموقع
مـؤسس الموقع

تاريخ الميلاد : 25/06/1993
انثى

مُساهمةموضوع: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالجمعة 20 نوفمبر 2009, 2:29 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Ttw50810

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 0OVoMA-7a-
اهداء الى كل المصريين شاهد فيديو حرق العلم المصرى فى الجزائر لا تعليق

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 0X1fHD03i3

يذكر ان هذا الفيديو تمت اذاعته عبر قناة مودرن سبورت المصرية
من خلال برنامج حصاد الاسبوع , ويظهر فيه
بعض الصبية الجزائريين يحرقون العلم والتيشرت ا
لمصرى ويهجون بكلمات ضد لاعبى مصر

هذا هو الشعب الجزائر الذى يحرق علم بلدنا
وتشيرت المصرى لماذ هذا الكراهيه من الشعب الجزائر للمصريين
نفسى حد جزائرى يرد عليا ويجوبنى

لماذا الكراهيه لمصر

لييييه كل ده ؟؟
هي حرب !!
والله انا مش عارفة اوصف حزنى على اللى شوفته ولا اللى قريته
مهما كنا احنا من بلد عربية يعنى مينفعش اللى حصل ده
كل ده للاسف تحت مسمى الرياضة ولكنها ليست تمس الرياضة بشىء

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 8010051C013

{.... توقيع sohanda ....}

عدل سابقا من قبل سوهنداااااا في السبت 28 نوفمبر 2009, 4:19 am عدل 1 مرات
كاتب الموضوعرسالة

Anonymous

{..?????? ?..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالسبت 21 نوفمبر 2009, 4:26 pm

هههههههههههههههه

زى ما حرقنا العلم هنحرق قلوبكم كمان وكمان

احنا الشعب القوى الحزائر اقوى الشعووووووووب

مصريين بلا قوه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

كل مصرى خروف العيد الكبير عندناااااااااااااااا

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Pinksadcheeeep

{.... توقيع ?????? ? ....}

Anonymous

{..????????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالسبت 21 نوفمبر 2009, 4:43 pm

مستعجل كتير

هيتك بتحضر الخروف من اليوم تغذيه هههههههههههههه

انا في العيد بدي اذبح جاجه اكبر من الخروف المصرى

ابدى ادبح الشعب المصري كله كااااااااااااااااااااااااامل علشان

الكل ياكل ويشبع ههههههههههههههههههههههههههههههه

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 5d8b4d982d8aed8aed8a8

{.... توقيع ???????? ....}

Anonymous

{..?????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالسبت 21 نوفمبر 2009, 10:26 pm

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Imgad?id=CIzL05Hz2KCxwAEQ2AUYTzIIDad_n3qrbJs

معلش يا مصر دول بجد بيعملو كده فيكم علشان مصر احسن الناس

انا هسجل دلوقتى بسرعه وهخلى اصحابى يسجلو كمان

{.... توقيع ????? ....}

Anonymous

{..??? ???..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالسبت 21 نوفمبر 2009, 10:38 pm

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 002v003O870

والله لو اشوف كلب جزائرى هقطعه مليون حته

احنا خرفان يا كلاب لم احنا خرفان انتم ايه يا كلاب

مصر احسن واجمل بلد فى الدنيا علشان كده الكل بيغير منهاا

والله انتم شعب بهايم فعلاا

{.... توقيع ??? ??? ....}

Anonymous

{..??? ????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالسبت 21 نوفمبر 2009, 10:58 pm

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 003o052FEhh

مصر هتدوس عليكم كلكم ياااااااا شعب نجس

والله الجزائر دول شعب نجس كله

احنا المصريين يا بهايم العرب يا شعب متخلف

{.... توقيع ??? ???? ....}

{..elmaistro..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 12:35 am

يا جماعة ارجوكممممممممممممممممممممممممممممممم مفيش اى وجهة مقارنة بين مصر ام الدنيا العظيمة الشريفة الكبيرة واظاغر القوم واسافل القوم

{.... توقيع elmaistro ....}

{..elmaistro..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 12:49 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مين الجزائر دى من اصلة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طول عمرى وعمر التاريخ ما بيحكى عن شى اسمة الجزائر ولا جزائريين

الاسم دة اية معناه اصلا ؟؟؟؟
على ما اظن على مجموعة من البربر العبيد
ماذا فعلا حتى يتحدثو عن اسيادهم المصريين؟.؟؟
فازو بمباراه لكرة القدم ؟؟؟ هو دة اللى يقارنهم بام الدنيا ؟
مهد الحضارة وام الامم وابعاد التاريخ ؟؟؟
كم عمر الجزائر او الجزائريين ؟؟؟

لا شى

ماذا فعلو الجزائر او الجزائريين ؟
لا شى

ماذا يعملون ؟؟؟

قطاع طرق ارهاب فى بلدهم لا يستطيعون ايقافة

هى دى الجزائر اللى تتقارن بمصر ؟ اعظم الامم
اية يا جماعة فوقو واعلمو انتو بتتكلمو عن مين وازاى ؟
مصرررررررررررررررررررررررررر كلمة كبيرة ومعنى اكبر
دى ام الدنيا دى حضارة اكثر من 7000 سنة اول دولة فى التاريخ
فى اخر الزمن ياتى البربر ويقارنو نفسهم بمصر ؟؟؟
مش هعيب التاريخ مش هعيب الزمن مش عيب الا نفسى لانى تحدثت عن شى اسمة الجزائر

{..elmaistro..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 1:09 am

اليوم البربر يتحدثون عن اسيادهم

الكلاب الهجين فرنسى يهودى يتقارنون بانظف القوم

اميرة

{..اميرة..}
عضو فضى
عضو فضى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 1:20 am

السلام عليكم ورحم الله وبركاتة

انا مصريه زى اى مصرى بشكر الاخوة الجزائر على الاهانة التى قدموها
الى الجهاز الفنى اللاعيبة المصرين والى الكابتن حسن شحاتة
وانا برود رد بسيط لهم بس اتمنى من كل مسؤال مثل الكابتن مدحت شلبى
والكابتن احمد شوببر وكل مصرى بيساند المنتخب زى مذاعت يا كابتن الاهانة
الشعب والجمهور الجزائر الى المصرين ذايع رد بسيط اوى على اهانة منى لكم
يا شعب الجزائر اة سورى نسيت اسمكم الحقيقه كلااااااااااااااااااب
لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 780923465

{.... توقيع اميرة ....}

Anonymous

{..????????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 1:40 am

نا جزائري يا مصرى اسمع معلومة تعلم لمادا عددكم 80 مليون كلب لان اي واحد يدخل مصر المضيافة ينام مع بناتكم الحلواة ويتركلكم لقيط ومصر سميت ام الدنيا لان كل لقيط مولود عندكم ابوه غير معروف امه فقط المعروفة لدا سميت ام الدنيا يا لقطاء ومعلومة اخيرة سميتم مصريين لان امهاتكم يولدوكم من طيزهم وليس من كسهم لدا سميتم مخريين عفوا مصريين اها اا او

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Temp

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 1171315544

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 1256899518_1

Anonymous

{..??? ???..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 2:32 am

[color=violet]
ا
ازيكم يا شباب عاملين ايه

مظاهر الشباب الجزائرى فى الوسائط الاعلاميه والتعبيرات المهينه من الشعب الجزائرى

وكل ده علشان الكورة وفاكرين ان الى بيعملو ده كويس بالعكس الى بيعملوه ده قمه فى الاهانه ليهم الاول

وخلى العالم يتفرج عليهم وعلى اسلوبهم

حرق العلم المصرى = تشيرت مصرى وهتشوفو ده فى الاعلام

بجد موقف مؤسف للجزائرين والحكومه الجزائريه

بعد الى بيحصل ده مؤكد هتنتهى العلاقات بين الجزائر ومش هتبقى شقيقه

ابو تريكه كان بيكرموه فى الجزائر

ودلوقتى قالو ايه على ابو تريكه

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 I.aspx?i=movempik%2Fabu+t

دلوقتى شوفو قالو ايه على ابو تريكه
وعلى حسن شحاته
وعلى احمد حسن وعلى زيدان
وعلى اللعيبه المصريين وعلى الشعب المصرى

احنا حراميه
شعب حراميه
ليه
عملنا ايه معاكم تعملو كده بتشتمو مصر وبتحرقو علمها بكرو تعرفو قيمه مصر
هتفضل مصر ام الدنيا
مكناش نتصور حقوق الجار بين الشعوب كده

عارفين ده

ده علم مصر علم مصر علم مصر

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Normal_EgyptFlag1b
[/col

عارفين يعنى ايه علم مصر

يعنى العلم الى هزم اسرائيل
فى 6 اكتوبر
الحرب الى بتشهد بيها العالم

ده علم مصر

الى بيتحرق من الشباب الجزائرى

ده رابط الموضوع على اليوتيوب

وسيظل مرفوع يرفرف
فى السماء
شكرا لكم منتخب مصر اديتم واجبكم

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Prc3ge9ug

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Bae07b-d992b9b70014

Anonymous

{..??????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 3:10 am

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Fireworksلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Fireworksلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Fireworksلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Fireworks
الف الف الف الف الف الف

مبروووووووووووووووووووووووووووووووك
للجزائر
مـــــــــــــــــصـــــــــــر
انا فرحاااااااااان اووووووووووي
لولولولولولولولولولولولولي
زرغطي يالي مش غرمانة

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Fireworksلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Fireworksلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Fireworksلماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Fireworks

{.... توقيع ?????? ....}

{..محمود..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: الجزائر شعب همجى وبربرى   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 11:28 am

[size=18]لا اله الاالله يا ناس اي مصريين عيب والله فى حق كل مصرى ان ناس مش ليه لازمه تعمل كده ناس عددها كام 13 مليون كلب ههههههههههههه ناس اصلهم مش عربى لا دول لو عملوا تحليل d.n.a اكيد هايكون اصلهم فرنسى عشان دول عالم جهله بربريه وقروا فى قصه ميت عقبه هاتعرفوا ايه هى قصه الجزائر دول مش ليهم اصل دول كلام لالالا دول ناس جهله والله انا مش عارف اقول ايه دول بجد مش ليهم لازمه دلوقتى انا كنت فى السودان بشجع مصر الى هى امى وام الدنيا كلها غصب عن اى بن خول من الجزائر انا هاقول الى حصل ازاى انا فى الاتوبيس ابص الاقى كل الى حوليه ميكروباسات كلها خضرة محصرنه ازاى انا اشوف واحد مصر قدامى بينضرب من اتنين من ولاد الكلب وانا مكتوف مش قادر اعمل حاجه ازاى انا اخبى البنات والاطفال تحت الاتوبيس ازاى ازاى انا اشوف الفنانه رنيا العلوانى دمغه مفتوحه وبتنزف ازاى محمد فؤاد يجرى فى الشارع زى المجنون ازاى ازاى انا اكون لوحدى فى بلد تانيه انا مش اعرفه وازاى انا اخبط على باب ناس من دوله تانيه اقول ليهم خبونى ونبى اخواتى المصريين بيموتوا والناس تعملنى زى ما انا اكون مجرم هربان بى الزمه واحد عنده 16 سنه انا عندى 16 سنه يحصل فيه كده والمطار متقفل مش عارفين نروح بلدنه همه احتلوا السودان قبل ما احنا ننزل السودان بى 3 تيام انا كنت بشوف الجمهور المصرى وهو ماشى قبل المتش كل واحد ماشى مع مراته ومع ولاده ومع صحابه احنا رايحيين نشجع مش رايحين نقتل ازاى فى الاستاد بتوع الجزائريشجعوا بى اسلحه بيضه انا كنت هاتجنن بعد المتش على طول ابص الاقى كلاب موت بيجروا علينا بعد المتش على طول ههههههههههههههه ازاى كل كده بتوع الجزائر كانوا بيقولوا للحكم هاندبحك وكمان الحكم كان رايح الجزائر بعد اسبوع من المتش احنا اتظلمنا الحكم كان بيحكم ليهم وكمان كان فى كام فرصه طرد ومش طرد لازم الريس يعمل حاجه انا كرهت الجزائر وام الجزائر طيب دلوقتى واللفه العظيم اى حد من الجزائر اشوفه فى مصر انا والله ادفنه مكانه وعلى العموم مصر اكيد هاتلعب مع الجزائر تانى اراهن لو واحد من الجزائر نزل يشجع والى هايجى هايموت يا كلاب شا جهله يا شعب همجى لالالالالالا انتم مش شعب انتم شويه بربرة كلاب وساخه همجيين ونسونكم كلاب خونه وعلى فكرة اكتر شعب بيصدر منه الخيانه بين الزوجين شعب الجزائر وكل واحد مش ابن ابوة لاء ممكن يكون ابن عمه الى اساسا ابوة ممكن يكون بن حد من الشارع امه كانت مزنوقه شافت واحد ماشى فى الشارع قالت ليه عيزاك فى زنقه ممكن واكيد حصل الى انت خايف منه يا جزائرى امك خانت ابوك الى اصلا مش ابوك وانا الفت نكته على الجزائر مرة واحده جزائريه جت لواحد مصرى قالت ليه ممكن بوسه قال ليه ماشى خدى البوسه قالت ليه طيب ممكن حضن قال ليه ماشى خدى الحضن وقال ليه انتى مالك همه بتوع الجزائر مش مليين عينك قالت اعد ساكت دول خولات قال ليه خدى زبى قالت هى هى هى انا بشجع مصر

{.... توقيع محمود ....}

{..محمود..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 11:49 am

[size=24]يا جماعه احنا كنه ممكن نبعت 4000 واحد من المناطق الشعبيه من مصر والله كانوا يبيدوا الكلاب دول بتوع الجزائر
واغبى شعب مييييييييييييييييييييييييين شعب البربره بتوع الجزائر اه سورى قصدى بتوع
المتنكين اه سورى بتوع الهمجيين اه سورى بتوع الخونه الى زى القطط بتاكل وتنسى
مصر عملت فيهم جمايل المفروض البنات بتوع الجزائر يشوفوا اى مصرى يكرموة انتم فهمين قصدى ايه
زى ما بيكرموا بتوع فرنسا ولا ايه ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ما فيش حد من الخولات المعرسين يقدر ينكر ان معظم البنات بتوع الجزائر بيتظبتوا من الفرنسيين
صح ولا
اكيد صح انا مش بجيب من دماغى على قناه الحقيه بيقولوا فى مشكله فى نساء فرنسا ان كل ست تيجى تروح بته تلاقى وحد ه من الجزائر نيمه مع جزة انا بقول للبنات بتوع فرنسا عيب اختشوا على دمكم استروا طيب على نفسكم اله مش ينفع طيب فى دليل كمان
ليه الجيل الجديد بتاع الجزائر عنيه خضرة وشعره اصفر اظن الجينات الوراسيه اكيد مش بتاعت ناس عرب لاء بتاعت ناس فرنسيين عيب عيب انتم مش ملين عنيكم الكلاب بتعكم اله طيب تعالوا للمصريين همه مش اغراب اله دول نيكنكم قبل كده كتير بى امارة كل وحد تيجى مصر تقول لى اى حد من مصر ممكن تودينى الهرم واخليك تلعب فى الموبيل بتاعى صح وعلى فكرة احنا عنينه من المشكله دى يا جماعه احنا المصريين لازم نقف جنبهم زى ما كنا بنقف جنبهم انا عندى حل
ننكم عشان تعرفوا تنيكوا مراتتكم اه اصل انتم شواذ

{.... توقيع محمود ....}

{..محمود..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: جزائر المتناكه   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 12:04 pm

هاااااااااااااااى شعب الجزائر اه سورى
الخولات اه سورى البربرة اه سورى الهمجيين اه سورى الارهابيين اه سورى
الغيرنين من المصريين اه سورى الخولات الى جين من زنقه اتوبيس والى جيين من زنقه 5 عيش اه مين مش مصدق الى مش مصدق يرد يقول لى
والى لسه عارف يرد يشكرنى على كشف الحقيه
وعلى قتاة الحقيقه اخر الانباء الشعب الفرنسى يعانى من عدم الرحاحه الزوجيه
بسبب 1 كثرة النسوان الجزائريه على اقبال الرجال الفرنسويين 2 كثرة قتل النسوان الجزائريين
بسبب الخيانه الزوجيه يعنى بى المصرى كده ان كل واحد فرنسى لازم يشك فى نفسه ان ابوه فرنسى مش جزائر انا قلبى معاكم من الصدمه اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا يا ماما صحيح انتى خنتى بابا اااااااااااااااااااااااااااااااااا وااااااااااااااااااوااااااااااااااااااااواااااااااااااااااا يا اما ليه انتى خنتى بابا ليه تعزبينى وااااواوووووووواواااااااااااوووووووووا ليه كده
يعنى انا بن حرام ولقد جاانا البيان التالى بعد سماع خبر ان الجزائريين اكيد ممكن يكونوا ولاد الفرنساويين لقد اقبلوا على المستشفيات والماعمل التحليليه وقد تم تحليلهم بى d.n.a وللاسف كانوا الاصل فرنسويه وهذا دليل اخر لماذا معظم الجيل الجزائرى عنيه خضرة وشعره اصفر اظن بى المصرى الله اكبر يعنى ما فيش جينات وراسيه بى الشكل ده عربيين لالالالالالا دول فرنسيين معلش يا جماعه ممكن كل المصريين يقفوا جنب الشعب المتناك الخنت بتوع الجزائر البربره ولاد الكلب
ونجبلهم فيجرا ممكن ووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

{.... توقيع محمود ....}

{..محمود..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 12:06 pm

memo gave kiss كتب:
هاااااااااااااااى شعب الجزائر اه سورى
الخولات اه سورى البربرة اه سورى الهمجيين اه سورى الارهابيين اه سورى
الغيرنين من المصريين اه سورى الخولات الى جين من زنقه اتوبيس والى جيين من زنقه 5 عيش اه مين مش مصدق الى مش مصدق يرد يقول لى
والى لسه عارف يرد يشكرنى على كشف الحقيه
وعلى قتاة الحقيقه اخر الانباء الشعب الفرنسى يعانى من عدم الرحاحه الزوجيه
بسبب 1 كثرة النسوان الجزائريه على اقبال الرجال الفرنسويين 2 كثرة قتل النسوان الجزائريين
بسبب الخيانه الزوجيه يعنى بى المصرى كده ان كل واحد فرنسى لازم يشك فى نفسه ان ابوه فرنسى مش جزائر انا قلبى معاكم من الصدمه اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا يا ماما صحيح انتى خنتى بابا اااااااااااااااااااااااااااااااااا وااااااااااااااااااوااااااااااااااااااااواااااااااااااااااا يا اما ليه انتى خنتى بابا ليه تعزبينى وااااواوووووووواواااااااااااوووووووووا ليه كده
يعنى انا بن حرام ولقد جاانا البيان التالى بعد سماع خبر ان الجزائريين اكيد ممكن يكونوا ولاد الفرنساويين لقد اقبلوا على المستشفيات والماعمل التحليليه وقد تم تحليلهم بى d.n.a وللاسف كانوا الاصل فرنسويه وهذا دليل اخر لماذا معظم الجيل الجزائرى عنيه خضرة وشعره اصفر اظن بى المصرى الله اكبر يعنى ما فيش جينات وراسيه بى الشكل ده عربيين لالالالالالا دول فرنسيين معلش يا جماعه ممكن كل المصريين يقفوا جنب الشعب المتناك الخنت بتوع الجزائر البربره ولاد الكلب
ونجبلهم فيجرا ممكن ووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

{.... توقيع محمود ....}

Anonymous

{..????????..}
زائر

مُساهمةموضوع: السبب الحقيقى وراء ما حدث هو استهانة جميع العرب بالمصريين   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 1:30 pm

السبب الحقيقى وراء ما حدث هو استهانة جميع العرب بالمصريين
لماذا؟
لأننا لا نعرف كيف نحافظ على هيبتنا وكرامتنا ومكانتنا التى بالحق نستحقها
كيف؟ وماذا حدث؟
كان السياح العرب على اختلاف جنسياتهم دونا عن جميع السياح من مختلف بلدان العالم دائمى التطاول على المصريين على ارض مصر وعندما تتدخل الشرطة فى الموقف تنصف السائح الهمجى على المصرى فى حين ان المصرى هو صاحب الحق
ولماذا تقوم الشرطة بذلك؟
بحجة انه ضيف على ارضنا واكرام الضيف واجب فى حين ان هذا الهمجى لا يفهم ذلك, وايضا بحجة المحافظة على الدخل القومى من السياحة
فى حين اننا فى غنى عن كل السياح الهمج حيث اننا من المستحيل ان نرى سائح غربى وليس عربى يقوم بالتطاول على المصرى سواء فى ارض مصر او خارجها
فالمشكله هنا فى العرب الذين يجب ان يفهموا جميعا انهم قبل ان تطأ اقدامهم ارض مصر ان هناك واجب عليهم فى احترام هذا الشعب لأنه يستحق ذلك بجدارة
فالمصرى المدرس هو الذى علمكم القراءة والكتابة
المصرى الطبيب هو من عالجكم من المرض
المصرى المهندس هو من أقام البنية الأساسية فى بلادكم وأنشأ لكم الطرق
المصرى الفنان هو الذى ارتقى بالذوق العام او على الأقل حاول لأنى اشك انه يوجد ذوق عام لديكم من الأصل
المصري المستثمر هو من شجع المستثمرين الآخرين ان ينسوا خوفهم من ارهابكم
المصرى المقاتل هو من ضحى بروحة لتحريركم من العبودية والأستعمار
المصرى السياسي هو من دعم بحكمتة قضاياكم
المصرى المواطن هو من كان يتجول بالسيارات والقطارات فى مصر قبل ظهور البترول لديكم فى حين كانت وسيلة المواصلات لديكم هى الجمل
ايها العرب
عرفتم لماذا كان واجب عليكم احترام المصرى
ايها النظام الحاكم
المواطن المصرى يستحق بجدارة ان تنصفه بالحق فإذا حضر شخص همجى فى مكان ووجد الجميع يحترم المصرى فسيحترمه رغما عن انفه
وعندما يكون المصرى فى بلده سيحترمه لأنه سيعلم ان هذا المصرى له سفارة قوية ستأخذ له حقه وستدافع عنه بجسارة وقوة
ايها النظام الحاكم فى مصر قبل ان توفر لنا رغيف الخبز نريد الكرامة اولأ
(نموت جوعى بكرامة افضل من ان نعيش ازلاء ونحن اسياد العرب )
واخيرا وليس اخرا
تقبلوا خالص احترامى وكل عام وانتم بخير
توقيع
المصرى
سلـــزمانى ـــــطان[
b]

Anonymous

{..?? ??? ?..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 2:09 pm

هناك جزائرى يقول نحن جزائريون اخرار
والسؤال هنا من حررك من استعبادك واستعمارك يا ناكر الجميل يا حاقد على اسيادك
وعجبى

{.... توقيع ?? ??? ? ....}

Anonymous

{..??? ??? ..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 3:17 pm

[b][size=24]من الواضح جدا انكم من كان وراء هذه الوقيعة

والسبب هو انكم تطمعون فى ازاحة الأستثمار المصرى لتحلوا محله
لكن اريدكم ان كنتم فعلا تفهمون فى عالم الأعمال والبيزنس ان تسألوا انفسكم ماذا لو
ماذا لو اقمتم استثماراتكم وقمتم بضخ رؤوس اموالكم فى الجزائر وبدأتم المساهمة فى تنمية هذا البلد
ماذا لو
لو حدث خلاف طفيف بسبب مباراة كره قدم او اى مجال تنافسى اخر
الجزائر نكرت الجميل المصرى وفعلت ما فعلت فى من قام بتحريرهم من الإستعمار والعبودية وجعلهم احرار
وبالرغم من ذلك فعلوا ما فعلوا فما بالكم فى حالكم لو حدث خلاف طفيف بينكم وانتم بدون جميل او اى فضل عليهم
هل سيحترمون وجودكم على ارضهم هل سيحافظون على اموالكم واستثماراتكم
هذه البلد وهى تحتفل اسقطت اكثر من 14 قتيل وضعفهم جرحى من المحتفلين انفسهم فما بالكم باى شخص غير جزائرى على ارضهم؟
ايها الناس افيقواااااااااااااااااااااااااااااااااا

{..محمود..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: جزائر بلد الارهاب   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 3:41 pm

اانا عايز ارد على خول من بتاع الجزائر
انا هاقولك ليه احنا عددنا 80 مليون
عشان مصر دى دوله عمرها 7000 سنه يعنى دوله عريقه
من الاف السنين اوك تانى حاجه ليه هى ام الدنيا عشان مصر دى الى بتعطف على
الى زيك والى زيك محتاج حنان انتم نسيتوا مصر امكم وام الدنيا عملت ليكم ايه يا كلاب لو ناسى انا هافكرك
وتالت حاجه انا هاقلك ليه احنا اسمنا المصرين عشان ربنا سبحانه وتعالى هو الى سمانا كده والدليل فى القرأن الكريم خير جنود هم جنود مصر عشان تعرف انك غلطان انت والى زيك والى مش مصدق يكون كافر والعيازو بى الله
تعالى بقى انت الى عايز ترمى نفسك فى الهلاك مصر بى النسبه للى زيك هلاك
انا لغايه دلوقتى مش بشتم لاء انا شتمت فى رد كتير قوى عشان الى انتم عملتوا مش شويه
انت بن متناكه ومعرص انت وشعبك المتنكين الارهابى يا مرتزقه يا كلاب يا اوساخ يا شعب انجاس
مش ليه اساس كسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
اممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
اى بن متناكه جزائرى

{.... توقيع محمود ....}

Anonymous

{..????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 4:40 pm

الاب الغالى سيدى ونور عين المصريين يا من تدافع عن كرامه مصر والمصريين السيد محمد حسنى مبارك رئيس جمهوريه مصر العربيه الحبيبه الغاليه .... حقنا يا سياده الرئيس كرمتنا لابد من ان العالم يعرف اننا اخذناها هات حقنا يا ريس هات حقنا يا ريس احنا ولادك زى جمال وعلاء يا ريس تقبل حد يهنهم كده .... والنداء الثانى متابعه سفراء مصر فى دول العالم يا ريس بيضيعوا حقوقنا هناك ومش على قدر المسؤليه والله احنا بنتهان فى جميع الدول ومحدش بيدخل من السفاره خشيه تقليب الامور عليهم وهو ده اللى مضيع حقنا ...حقنا فى رقبتك ياريس والتاريخ لن ينسي هذه الاعتدائات وموقفنا منها ممكن ندائى ده يسمعه السيد الرئيس ولا هيترمى فى سله المهملات شكرا لمن يأتى بكرامتنا

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 5035%D8%AD%D8%B3%D9%86%D9%8A%20%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%83%20%D9%85%D9%86

{.... توقيع ???? ....}

Anonymous

{..???????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 6:20 pm

كل مصرى هناااااااااااااااااااااا

فى قاعده الحمام ههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 2

{.... توقيع ??????? ....}

Anonymous

{..??????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالإثنين 23 نوفمبر 2009, 4:04 pm

حسبى الله ونعم الوكيل
انا بجد تعبت من الكلام مش لاقيه كلام تانى ممكن اقوله
بس بجد كده زودوها اوى اوى اوى
بس قبل ما يتكلموا علينا نص كلمه
يروحوا يشوفوا هما ايه
وحسبى الله ونعم الوكيل

ايه الحقد ده

الواحد مش عارف يقول ايه

فى شعب قذر زى ده
حسبى الله ونعم الوكيل بجد

هما بيقولوا كدا علينا احنا ولاد الكلب دول

ليه مخدوش بالهم من السافله الجزائريه الى كانت في استاد القاهره

دى عينه من نسائكم يا غجر يا بربر يا ولاد الكلب

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 5montakhab

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Ahlawy

{.... توقيع ?????? ....}

Anonymous

{..??????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالإثنين 23 نوفمبر 2009, 4:25 pm

أنتم المصريين ترجع الى الكذب وسوء الأخلاق ليش غرتوا من الجزائريين
الجزائر أكبر منكم و الله مديروا حاجة
الجزائريين رجالة عليكم وراحوا تشوفوا في مصر تستعمركم في مصر
جيبوا ليلى علوي و فيفي عبدو ترقص يا أحمرة افريقيا
باي حسن شحاته سلملي على قهره قلبك ههههههههههه

{.... توقيع ?????? ....}

Anonymous

{..???????..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر   لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Emptyالإثنين 23 نوفمبر 2009, 4:40 pm

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 Defil%20rafik390

تحيا الجزائر
و
يحيا المنتخب الوطني

انا بدي ركز بس على نقطة انو المصريين حررونا من فرنسا

مين التافه الي قال ه الحكي
انا ما بدي اكسب سيئات بسبب مجموعة الاغبياء
شبه ال........... اذا صح التعبير مع انو هذا الاسم اكبر بكثير من مقامكم

و كمان احنى صح مو بجنب فلسطين حتى نساعدها بس في الجزائر
هناك حملات لجمع التبرعات في المساجد او المدارس او الجمعيات الخيرية و غيرها
و كل واحد من الجزائريين يحط نصيب
حتى تلاميذ المدارس يحطو مصروفهم اليومي فيها و كمان بيشترو طوابع لمازرة فلسطين و ثمنها يروح للتبرعات

و انت الي عامل نفسك ذكي و فاهم ما شاء الله

افلامكم الي بلا اهداف
و كمان الجزائر معروفة من قبل ما يولد جد جد جد جد جد جدك و اكثر

و كمان اذا انت ما عرفت الجزائر الا في المناسبات
فانت الغبي ان صح التعبير
لان و يا من تعتبر نفسك عربيا تتحدث بلغة القران
هناك بلدان اوروبية تدرس مادة كاملة اسمها تاريخ الجزائر

اما مصر فالمعلومة التي احفظها في نفسي انها
اهانت العرب و العروبية عن طريق مسلسلاتها و افلامها و اذا كنت تظن ان الديانات اجتمعت فيها لانها امنة فانت مخطأ و انما اجتمعت فيها
لان نسبة الحرية فيها تسمح بممارسة كل الاديان و عدم احترام الدين الذي تعتبرونه اساس الدولة الا و هو الاسلام

ارجو ان تراجعو اقوالكم
فهذه الكلمات التي اقولها تخرج مرغمة من فمي
لانه لم يولد من يهين الجزائر بعد

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر - صفحة 2 4algeria.info-827fc4fe42

{.... توقيع ??????? ....}

لماذاااااا كل هذا الكره لمصرين يا شعب الحزائر

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية